معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد :

عرضه دام زنده در جایگاههای موقت ممنوع است

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۳:۴۳
کد خبر: ۱۰۳۶۴۲۵
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه امسال هیچ جایگاهی برای عرضه دام زنده به مناسبت عید سعید قربان تعیین نشده است گفت : به دلیل شیوع ویروس کرونا و بر اساس دستورالعمل صادر شده امسال عرضه دام زنده درجایگاه های موقت سطح شهر ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا، لقمان حیدری گفت : عرضه دام زنده به مناسبت ایام عید سعید قربان در سطح شهر ممنوع است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت :  قربانی کردن یکی از سنت های حسنه است که مسلمانان در ایام عید سعید قربان  نسبت به انجام این  این عمل  خیر خواهانه  اقدام می کنند.

مهندس لقمان حیدری بیان کرد : هر ساله شهرداری هم در راستای رفاه حال شهروندان در دسترسی آسان به دام زنده نقاط مختلفی را جهت عرضه دام در نظر می گرفت.

وی گفت : علاوه بر تعیین نقاط برای عرضه دام ، اکیپ های خدمات شهری هم در نقاط مختلف جهت تنظیف مکان های عرضه دام مستقر می شدند.

مهندس حیدری اعلام کرد : متاسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و بر اساس دستور العمل صادر شده از سوی اداره دامپزشکی کل کشور و ستاد ملی کرونا  و با هدف لزوم  حفظ سلامتی ،جلو گیری از تجمع ورفت وآمدشهروندان  ،عر ضه دام زنده درجایگاه های موقت  سطح شهر ممنوع است و هیج جایگاهی هم برای فروش دام در این ایام تعیین نشده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد : شهرداری مناطق  به صورت مستمر از سطح شهر بازدید می نمایند و اجازه عرضه دام زنده در این ایام را نخواهند داد.

وی تاکید کرد : کشتارگاه صنعتی دام سنندج با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا در روز عید سعید قربان آمادگی لازم به منظور کشتار دام های قربانی و تحویل لاشه های استحصالی به متقاضیان را با ارائه خدمات رایگان دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز