افتتاح فاز اول کارخانه ژینانوش در آیندەی نزدیک

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۱:۵۳
کد خبر: ۱۰۳۶۴۳۲
افتتاح فاز اول کارخانه ژینانوش در آیندەی نزدیک
نماینده مردم مریوان و‌سروآباد در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از کارخانه ژینانوش از افتتاح فاز اول کارخانه ژینانوش در آیندەی نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان: شیوا قاسمی پور نماینده مردم مریوان و‌سروآباد در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از کارخانه ژینانوش، میزان پیشرفت کارخانه را خوب ارزیابی کرد و افزود: خوشحالیم که امروز در نقطه صفر مرزی یکی از کامل ترین و بزرگترین کارخانه های آبمیوه، کنسانتره و مالت توسط سرمایه گذار بومی در شهر مریوان احداث و آماده بهره برداری است.

نماینده مردم مریوان و‌سروآباد در مجلس با اشاره به پیگیری ها در خصوص رفع موانع راه اندازی این کارخانه، افزود: چنانچه مشکلی در مسیر راه اندازی و شروع به کار این کارخانه موانع و مشکلاتی وجود داشته باشد، از طریق وزارت خانه های مربوطه پیگیری می شود تا ضمن اشتغالزایی پایدار و توسعه کشاورزی منطقه به مرحله تولید تجاری برسد.

عضو‌ کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: به نقل از مدیرعامل کارخانه ژینانوش فاز اول این کارخانه در آیندەی نزدیک و فازهای دوم و سوم که شامل کنسانتره و عصارەی مالت است در پاییز و‌ بهار سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

اضافه می شود با احداث این کارخانه برای بیش از ۳۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال پایدار ایجاد می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز