فرماندار مهریز:

امور سرمایه‌گذاران تسهیل شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۵:۳۶:۳۲
کد خبر: ۱۰۳۶۷۱۲
امور سرمایه‌گذاران تسهیل شود
فرماندار مهریز گفت: برای توسعه پایدار و همه جانبه به جلب مشارکت بخش‌خصوصی و سرمایه‌گذاران در کنار طرح‌های دولتی نیاز است و باید مدیران تسهیل‌گر همکاری آنها باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "رضا زارع‌زاده مهریزی" فرماندار مهریز روز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت بخش دام به ظرفیت‌های شهرستان به خاطر قرار گرفتن در کنار جاده اصلی کشور و  شرایط آب و هوایی مناسب اشاره کرد و افزود: باید از تمامی فرصت‌های موجود برای جلب مشارکت کارآفرینان استفاده کرد.

وی ادامه داد: برای حضور بیشتر سرمایه گذاران و کارآفرینان و اجرای طرح‌های مختلف تولیدی و صنعتی مورد نیاز و اشتغال مولد باید زمینه همکاری آنها به خصوص در شرایط کنونی بیش از گذشته فراهم شود.   

فرماندار مهریز اظهار کرد: نگاه ویژه به  حمایت از بخش تولید و تسهیل در راه‌اندازی واحدهای صنعتی جزو اولویت دولت است که باید تمامی مسوولان ماموریت خود را راستای اهداف نظام اسلامی انجام دهند.

زارع‌زاده تصریح کرد: جهش تولید مورد تاکید مقام معظم رهبری در گرو همکای با بخش‌خصوصی، خیران و سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی در شهر و مناطق روستایی مورد نیاز است .

در شهرستان مهریز شهرک‌های صنعتی شهید چمران، سایت ۱۹۶ هکتاری، یزدمهر، هرفته، شهرک سنگ، شهرک سریشم و ناحیه صنعتی بهادران با پنج  هزار نفر اشتغال فعال است.

هم اکنون ۱۶ هزار دام سنگین و ۷۰ هزار دام سبک در مهریز وجود دارد و افزون بر سه هزار نیرو به صورت مستقیم در واحدهای تولیدی دام و طیور منطقه فعالیت دارند.

مرکز شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان و ۴۶۷ آبادی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز