رئیس کمیته دو دیفرانسیل هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز:

سنگین سواران البرزی در مواقع بحرانی خوش درخشیده اند/ بزرگترین مسابقات آفرود کشور در البرز برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۶۹۵۰
سنگین سواران البرزی در مواقع بحرانی خوش درخشیده اند/ بزرگترین مسابقات آفرود کشور در البرز برگزار می شود
رئیس کمیته دو دیفرانسیل هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز با اشاره به روحیه انسان دوستانه سنگین سواران البرزی گفت: تمام ورزشکاران اتومبیلرانی به خصوص رانندگان خودروهای آفرود در مواقع بحرانی خوش درخشیده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سهراب عطایی اظهار کرد: خانواده دو دیفرانسیل استان البرز به محض اینکه احساس کند یک نقطه از کشور به حضور ماشین های سنگین نیاز دارد عاشقانه و به سرعت خود را بهمحل وقوع حادثه می رساند و حوادثی نظیر سیل استان گلستان و پلدختر، زلزله کرمانشاه و آق قلا، سیل روستای سیجان و امدادرسانی به خودروهای سواری در برف و کولاک گواه بر این ماجرا است.

وی با تجربه بیش از 30 سال شرکت در مسابقات اتومبیلرانی و کسب مقام های مختلف در کشور وضعیت رشته اتومبیلرانی به خصوص خودروهای دو دیفرانسیل را مثبت تلقی کرد و گفت: البرز سرشار از نیروی مستعد انسانی است که با همت و تلاش شبانه روزی هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری در بهترین مسیر ممکن هدایت شده است.

رئیس کمیته دو دیفرانسیل هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز ضمن تقدیر از اعتماد ریاست این هیئت خاطرنشان کرد: اگر امروز البرز به قطب اتومبیلرانی و موتور سواری کشور تبدیل شده همه اش مدیون زحمات آقای درویشی است که با اعتماد و حمایت از کمیته های مختلف باعث شده تا تمام اعضای کمیته و ورزشکاران عاشقانه برای رشد و اعتلای ورزش البرز تلاش کنند.

عطایی ضمن دعوت از مردم جهت تشکیل کانون هواداران اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: همانگونه که مردم گلستان به سوارکاران خود می نازند و مازندرانی ها به کشتی گیران خود افتخار می کنند، بدون شک البرزی ها هم می توانند خود را صاحب و یکه تاز در اتومبیلرانی بدانند و از این رشته و ورزشکارانش حمایت کنند.

وی تصریح کرد: هواداران زنجانی و قزوینی پا به پای ورزشکاران خود در شهرهای مختلف حضور پیدا می کنند و امیدوارم ورزشکاران البرزی که همواره صاحب مقام هستند دیگر در مسابقات تنها نباشند و از حضور هم استانی های خود استفاده کنند.

رئیس کمیته دو دیفرانسیل هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز با اشاره به پر هزینه بودن این رشته گفت: ممکن است هرکسی نتواند از پس هزینه های سنگین اتومبیلرانی بربیاید و بسیاری از استعدادها شناخته نشوند اما با یک دغدغه و وحدت همگانی می توان ضمن شناسایی این رشته به مردم متعاقبا سرمایه گزاران زیادی را نیز جذب کرد.

عطایی عنوان کرد: بسیاری از عاشقان اتومبیلرانی هستند که با کم کردن هزینه های واجب زندگی خود آن را صرف ماشین هایشان می کنند اما باید پذیرفت که البرز امروز این قابلیت را دارد تا با جذب سرمایه گزاران بخش خصوصی در خارج از کشور هم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی به برگزاری مسابقات بزرگ آفرود کشور به میزبانی البرز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بحران کرونا مانع تحقق اهداف شده است اما به طور حتم به محض مساعد شدن شرایط شاهد برگزاری مسابقات بزرگ آفرود با حضور قوی ترین اتومبیلران های کشور در استان البرز خواهیم بود.

رئیس کمیته دو دیفرانسیل هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز در پایان ضمن درخواست از ورزشکاران و رانندگان خودروهای سنگین گفت: ممکن است این روزها برای تمرین ورزشی یا تفریح به طبیعت برویم اما هرگز نباید فراموش کنیم که ما میهمان طبیعت هستیم و باید رسم احترام را بجای آوریم. به خصوص با توجه به گرمای هوا باید مراقب طبیعت باشیم تا زمین را با همین زیبایی کنونی به فرزندانمان تحویل دهیم.

 

نظر شما