سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل:

اعیاد سعید قربان و غدیر خم و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۴:۵۹:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۷۰۹۲
اعیاد سعید قربان و غدیر خم و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک گفت
سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم و آغاز دهه امامت و ولایت پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش برنا،سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در پیامی فرارسیدن اعیاد سعید قربان ، عید پاکی ها و خلوص بندگی و غدیر خم، عید عدالت و امامت را تبریک گفت:

متن این پیام به این شرح است:
بسم الله النور:
"عید قربان، عید عاشقی، عید از خود گذشتی و عید پایداری است. عید قربان تجلی عشق بنده به خداست؛ عید رهایی از هرگونه تعلقات وپیرایه های دنیوی است؛ در یک کلام "رهایی از آنچه غیر خدایی است".
این فلسفه الهی را میتوان به خوبی در مناسک حج یافت آنجا که انسان در عرفات به شناخت می رسد و در مشعر به شعور الهی و در منا، رهایی از تعلقات دنیوی ورسیدن به عشق و قرب الهی را آرزو می کند و از شیطان برائت می جوید.
آنان که به عروه الوثقی چنگ می زنند، سعادتمندان حقیقی این دنیا و آخرتند که خویشتن را به جمع اولی الابصار رسانده و روح خویش را حج گذار خانه خدا می کنند.
تقارب این عید الهی با عید امامت و ولایت حلاوتی دو چندان دارد بدون شک عید سعید غدیر، امتداد خط رسالت در آیینه تمام نمای امامت است و روز بشریت و روز پاسداشت انسان کامل است. غدیر تداوم رسالت پیامبر عظیم الشان حضرت محمد(ص) در ولایت حضرت علی (ع) است. غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است. عید عدالت و رهبری ، عید انسانیت و کمال است.
اینجانب این اعیاد فرخنده، را به همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت در سر تا سر جهان تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی روزافزون تمامی عزیزان را مسئلت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز