سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرج :

بازار روزهای سیار به کرج می آیند/ ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی در دستور کار

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۷۵۹۱
بازار روزهای سیار به کرج می آیند/ ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی در دستور کار
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرج از راه اندازی بازار روزهای سیار در مناطق مختلف شهری کرج خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، احمد خیری اظهار کرد:برای تامین نیازهای مردم وافزایش بهره وری ایجاد بازار روزهای سیار در دستور کار قرار دارد ودر این راستا در آینده نزدیک 7 بازار روز سیار در مناطق مختلف کرج ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه این سازمان در تلاش است با تولیدکنندگان ارتباط مستقیم داشته باشد و بدون واسطه محصولات تولیدی را به مصرف کنندگان برساند گفت: این مهم می تواند ضمن کمک به تولید کننده کاهش قیمت تمام شده و واقعی شدن نرخ ها را به دنبال داشته باشد.

این مسئول شهری از برگزاری منظم جلسات هفتگی نرخ گذاری میادین میوه و تره بار خبرداد و گفت: نرخ های اعلامی برای یک هفته در غرفه های عرضه ثابت است و تغییری در آنها اعمال نمی شودضمن آنکه اپلیکیشن مخصوص میادین میوه و تره بار با عنوان نرخینه برای آگاهی بیشتر مردم از نرخ اقلام عرضه شده در میادین به زودی آغاز به کارخواهد کرد.

خیری به ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی کلانشهر کرج اشاره کرد و گفت: این کیوسک ها به مرور زمان کارکرد اصلی خود را از دست داده اند و نیاز است برای کاهش و ساماندهی آنها اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه میزان کیوسک های مطبوعاتی شهر کرج 3 برابر دیگر کلانشهرها است گفت:موضوع ساماندهی و تعریف مسئولیت های جدید برای این کیوسک ها در نشست مشترک با مسئولان و فعالان این صنف بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

 

نظر شما