ورزش تایباد در دستان شیخ احمدی

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۸۲۴۸
ورزش تایباد در دستان شیخ احمدی
مراسم تودیع و معارفه اداره ورزش و جوانان شهرستان تایباد با حضور مهندس اصغری، معاون اداره کل ورزش وجوانان استان خراسان رضوی در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد .

معاون فرماندار شهرستان تایباد در این جلسه گفت: قهرمانان و ورزشکاران در رده ملی و کشوری از شهرستان تایباد داریم که نشانگر درایت مدیریت و حمایت مردم و هیئت های ورزشی است.

مهندس کریم زاده اعتماد به جوانان را یکی از فاکتور های مهم جهت کسب موفقیت های بیشتر دانست و گفت: در همین شهرستان  جوانان پرتلاش، با استعداد و جویای نام زیادی وجود دارد که می بایست جهت پیشرفت در تمام عرصه ها مانند ورزش به آن ها اعتماد و برای رسیدن به اهدافشان آن ها را یاری دهیم.

در این مراسم معاون فرماندار شهرستان تایباد اظهار داشت: این نیروی جوانی خود ، ظرفیت و پتانسیل بالایی برای کشور به شمار می آید که می بایست از آن در جهت آبادانی و پیشرفت کشور استفاده کرد.

در پایان این جلسه با قرائت متن لوح تقدیر رئیس سابق و ابلاغ رئیس جدید از خدمات آقای محمد علیمحمدی رئیس سابق اداره ورزش وجوانان شهرستان تایباد قدردانی و آقای یونس شیخ احمدی به عنوان سرپرست اداره ورزش وجوانان این شهرستان معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز