کارگروه تسهیل تصمیماتی فراتر از روال عادی اتخاذ می کند

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۸۳۱۱
کارگروه تسهیل تصمیماتی فراتر از روال عادی اتخاذ می کند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، خاطرنشان کرد: کارگرده تسهیل و رفع موانع تولید برای مسائلی که در شرایط عادی قابل حل نیست تصمیماتی فراتر از روال عادی اتخاذ می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ خالد جعفری در جلسه مشترک ۱۲۸ و ۱۲۹ کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: شرایط فعلی به دلیل تحریم ها و محدودیت های ناشی از کرونا شرایط عادی نیست و قطعاً مشکلات در بخش تولید وجود دارد اما باید بتوانیم در این شرایط، واحدهای تولیدی را مدیریت کنیم.

وی در پاسخ به درخواست واحدهای تولیدی برای استمهال تسهیلات معوق، گفت: بخشی از معوقات مربوط به تسهیلات صندوق توسعه ملی است که این تسهیلات کماکان مشمول استمهال نمی شود.

معاون اقتصادی استاندار در ادامه از تولیدی های استان بویژه گلخانه ها خواست تسهیلات معوق خود را تعیین تکلیف کنند تا امکان استفاده از فرصت های فراهم شده برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا را از دست ندهند.

وی ضمن اذعان به مشکلات بوجود آمده برای گلخانه ها، اهمیت آنها در تولید محصولات کشاورزی را یادآوری کرد و افزود: گلخانه ها به عنوان رسته ۱۴ اصناف آسیب دیده از کرونا معرفی شد که مشمول دریافت تسهیلات ویژه این کسب و کارها می شود.

جعفری در ادامه از واحدهای اقتصادی استان خواست با توجه به تمدید فرصت ثبت نام در سامانه برای استفاده از تسهیلات ۱۲% سرمایه در گردش حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، این فرصت را از دست ندهند.

شایان ذکر است، در این جلسه مشکلات ۱۱ طرح تولیدی حوزه کشاورزی شامل گلخانه، مرغداری و گاوداری بررسی و تصمیماتی در جهت رفع مشکلات آنها اتخاذ شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز