با اعلام روابط عمومی دادگستری استان یزد:

اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۸۷۱۲
اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد برگزار می شود
اولین جشنواره سالیانه عدلیه و رسانه استان یزد در سه بخش اصلی، ویژه و رسانه با هدف ایجاد یک ارتباط دو سویه و هدفمند با رسانه‌ها و اقدامی در جهت تحقق عدالت رسانه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ «حسین عباس زاده» مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزد در این رابطه افزود: یکی از اهداف جشنواره عدلیه و رسانه را ساماندهی ارتباطات اصحاب رسانه با مجموعه قضایی استان و بهره‌گیری از ظرفیت بی‌بدیل رسانه‌ای استان در جهت ارتقاء آگاهی‌های عمومی و حقوقی آحاد جامعه است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سالهاست به اطلاع رسانی هنرمندانه تأکید دارند و رویکرد ریاست قوه قضاییه نیز بر اطلاع رسانی سریع، صحیح و هدفمند از فعالیت های دستگاه قضاست لذا باید در استان نیز در این زمینه برنامه‌ریزی دقیق و کاملی صورت پذیرد.

عباس‌زاده به تغییر رویکرد رسانه‌ها از سنتی به مدرن اشاره و بیان کرد: در عصری که هر فرد با یک گوشی هوشمند در لحظه به رصد اخبار و اطلاعات می‌پردازد و خود می‌تواند به مثابه یک رسانه قدرتمند عمل کند، به روزرسانی شیوه‌های اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای اقدامی اجتناب‌ناپذیر است.

وی حمایت مدیران دستگاه‌های وابسته به قوه قضاییه از روابط عمومی‌های ادارات متبوع خود را خواستار شد و گفت: با راه‌اندازی صفحات عدلیه، عملاً دادگستری بیشتر دیده شد و انتظار است دستگاه‌های وابسته به قوه قضاییه در استان نیز از این فرصت ایجاد شده بیشتر بهره گیرند.

عباس‌زاده ابراز کرد: هدف اطلاع‌رسانی در دستگاه قضایی، انتفاع مردم است که می‌تواند در قالب خبر، گزارش و  آموزش و فرهنگ‌سازی متجلی شود. 

اولین جشنواره سالیانه عدلیه و رسانه استان یزد در سه بخش اصلی، ویژه و رسانه برگزار می‌شود که بخش اصلی شامل خبر و گزارش خبری، گزارش تحلیل و توصیفی، مصاحبه، یادداشت و مقاله و گزارش تصویری است، بخش ویژه شامل اینفوگرافی، پاکدست، طرح‌های گرافیکی و کلیپ‌های کوتاه و بخش رسانه نیز مربوط به ارزیابی فعالیت‌های رسانه‌های استان در قالب مندرج در گروه‌های جشنواره به صورت مجزا و مطابق با آیین‌نامه‌های ابلاغی جهت تجللی از رسانه‌های برتر است.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره می‌توانند به آدرس «www.dadgostri-yz.ir» مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز