با انتخاب فدراسیون سرآمدان علمی ایران

پروفسور محمد مظلوم ‌اردکانی، سرآمد علمی ایران

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۶:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۸۷۲۰
پروفسور محمد مظلوم ‌اردکانی، سرآمد علمی ایران
فدراسیون سرآمدان علمی ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از انتخاب دکتر «محمد مظلوم» استاد دانشکده شیمی دانشگاه یزد به عنوان یکی از سرآمدان علمی کشور در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پروفسور «محمد مظلوم ‌اردکانی» از اعضای هیات علمی گروه شیمی دانشگاه یزد در فهرست یک درصد دانشمندان پراستناد شیمی دنیا در بخش ای.اس.آی است که از سال ۱۳۹۲ ریاست پردیس دانشگاه یزد را نیز برعهده دارد.

هدف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برنامه ملی سرآمدان علمی که با انتخاب ۱۰۰ نفر از سرآمدان علمی کشور در سال ۱۳۹۹ از بین محققان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور انجام شد، حمایت از محققان و پژوهشگرانی است که در حال حاضر از دستاوردهای پژوهشی معتبری برخوردار هستند.

در چارچوب این برنامه سعی شده است تا فرآیند هر ساله انتخاب سرآمدان علمی، باعث ایجاد یک فضای رقابت علمی و پژوهشی شود و یکی از معیارهای مهم در انتخاب سرآمدان علمی توسط این فدراسیون، ارزیابی مقالات محققان در نشریات معتبر علمی بین‌المللی بوده که فهرست این نشریات در وبسایت سرآمدان علمی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری موجود است و محققانی که در این نشریات و با وابستگی به یکی از مراکز علمی داخلی مقاله‌ای به چاپ رسانیده باشند، مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

 به نقل از فدراسیون سرآمدان علمی ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بسته حمایتی متنوعی را برای برای حمایت از سرآمدان علمی پیش بینی کرده است که پژوهانه نقدی، گرنت‌های شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، حمایت از شرکت در کنگره‌های معتبر بین‌المللی و حمایت از جذب محقق پسا دکتری از جمله حمایت‌های برنامه‌ریزی شده برای توسعه تحقیق و پژوهش توسط چهره‌های علمی و نخبگان کشور است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز