استاندار اردبیل:

۳۰۰میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نجف زاده اختصاص می یابد

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۸:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۸۸۳۴
۳۰۰میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نجف زاده اختصاص می یابد
استاندار اردبیل از اختصاص ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان۵۰۰ تخت خوابی نجف زاده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، اکبر بهنام جو ظهر امروز در جریان بازدید از محل اجرای بیمارستان نجف زاده در اردبیل اظهار کرد:۱۵۰ میلیارد تومان از محل سفر رییس جمهور به استان اردبیل و ۱۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی به عنوان سازمان مجری به این پروژه بزرگ در نظر گرفته شده که تا کنون ۵۰ میلیارد تومان تخصیص و تامین شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال این اعتبار به ۱۰۰میلیارد تومان می رسد گفت: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رییس جمهوری به استان و ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیز از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی برای این پروژه تخصیص یافته است و پیگیری هایی که انجام می شود تا پایان سال این میزان به۱۰۰ میلیارد تومان افزایش می یابد تا طبق جدول زمان بندی این پروژه به پایان برسد.

استاندار اردبیل از تغییر این پروژه از ۲۵۰ به۵۰۰ تخت خواب خبر داد و افزود: پیمانکار این پروژه طبق توافق بعمل آمده برای ایجاد تغییرات در نقشه این طرح، عملیات اجرایی آن را شروع کرده است.

وی ادامه داد: قبلا فونداسیون بر مبنای ۲۵۰ تخت خواب طراحی شده بود که در سال جاری به جهت تغییرات فونداسیون و زیر بنا بر اساس ۵۰۰تخت خواب طراحی و اجرا می شود.

او با اشاره به اینکه حداقل ۲۵۰۰متر زیر بنا در این پروژه افزایش یافته است گفت: عملیات خاکبرداری، آزمایش مکانیک خاک و تجهیز کارگاه در یک برنامه زمان بندی شده انجام می شود و بصورت اسکلت فلزی با تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان و از سوی پیمانکار بومی اجرا می شود.

این مسوول تصریح کرد: برنامه زمان بندی تکمیل این پروژه ۲ سال پیش بینی شده بود که با وضعیت و سرعت کار امیدواریم زودتر از موعد مقرر به پایان برسد در اختیار هم استانی های عزیز قرار گیرد.

بهنام جو ادامه داد: البته با تلاش و پیگیری هایی که رییس دانشگاه علوم پزشکی انجام داده از محل تهاتر نیز مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای بیمارستان۵۰۰ تخت خوابی نجف زاده تزریق می شود.

استان اردبیل با بیان اینکه مردم استان به این بیمارستان نیاز اساسی دارند تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت و کمبود تخت بیمارستانی با تکمیل و تجهیز این بیمارستان سرانه تخت در استان افزایش می یابد و نیاز اساسی منطقه تا حدودی حل خواهد شد.

 

نظر شما