به بهانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار:

هر چه آگاه تر مسوول تر

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۳:۳۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۸۸۷۱
هر چه آگاه تر مسوول تر

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حمیدرضا قدوسی؛ سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌گیرند.

سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهیدی که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‌گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.

خبرنگار باید بداند و می‌داند که آن کس که آگاه‌تر است مسؤول‌تر است .

مسؤول در قبال ملت و کشور، مسؤول در قبال باورها و اعتقادات مردم ، مسؤول در قبال منافع ملی ، مسؤول در قبال تجاوز فکری و اندیشه‌‌ای بیگانه‌ به مرزهای فرهنگی ، مسؤول در قبال اخلاق جامعه و این مسؤولیت و مسؤولیت‌ها نه تنها محدودیت نمی ‌آفریند ، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می‌سازد و خبرنگار به جایگاهی می‌رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی‌بیند.

در شرایط کنونی که ویروس منحوس کرونا هر روز جمع زیادی از مردم را گرفتار خود می نماید و بیماری کووید- 19 جان بسیاری را می گیرد ، خبرنگاران می توانند با اطلاع رسانی و فرهنگ سازیِ راههای پیشگیری و مقابله با این ویروس ناشناخته ، جامعه را بسمت عبور از این بحران سوق دهند .

بی شک خبرنگاران بعنوان ناظرانی امین می توانند مردم را از کژی ها و ناراستی های جامعه آگاه سازند .

خبرنگاران می توانند در رشد و توسعه نقش بسیار موثری داشته باشند و با کنکاش در عوامل ترقی و پیشرفت راه درست را به همگان بنمایانند .

بدون تردید استان رو به پیشرفت گلستان نیازمند اتحاد و همدلی تمامی عوامل توسعه من جمله خبرنگاران زحمت کش و همراه است تا با رفع موانع و چالش های موجود هر چه سریعتر جایگاه خود را بعنوان یکی از استانهای توسعه یافته کشور پیدا نماید و مردم شریف این استان شمالی شاهد رونق کسب و کارها و رفع معضل بیکاری باشند .

یکی از نقاط ضعفی که در حوزه رسانه های استان به چشم می خورد عدم همبستگی و انسجام بین آنهاست و یقینا اگر این اتحاد بین ایشان ایجاد و اهداف مشترکی برای توسعه استان تعریف نمایند ، بطوریکه برای به ثمر رسیدن آنها برنامه ریزی لازم صورت پذیرد ، به یقین گامی استوار برای رشد و توسعه استان برداشته خواهد شد که این رشد شامل حال خبرنگاران زحمتکش استان نیز شده و بخشی از مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان نیز رفع خواهد گردید .

به امید روزی که در سایه همدلی و وفاق برای حفظ توسعه یافتگی استان سرسبزمان تلاش نمائیم . 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز