معاون سیاسی استاندار:

امروز مهمترین معروف، خدمت به مردم است

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۰۳۸۸۸۰
امروز مهمترین معروف، خدمت به مردم است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، تاکید کرد: امروز مهمترین معروف، خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین خوش اقبال در این جلسه اذعان داشت: مردم ولی نعمت ما هستند لذا امروز و در شرایط کنونی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، باید با تلاش و کوشش بیشتر، سعی کنیم رضایتمندی مردم را جلب کنیم.

وی شرایط کنونی کشور را به دوران ۸ سال دفاع مقدس تشبیه و خاطرنشان کرد: همانطور که رزمندگان از جان مایه گذاشتند ما هم چاره ای نداریم جز اینکه تلاش کنیم در این شرایط که علاوه بر کرونا سنگین تحریم ها نیز به کشور تحمیل شده، محدودیت های بودجه ای را با پیگیری و خدمت پر کنیم.

معاون سیاسی استاندار افزود: امروز معروف ترین کار این است که در این شرایط اقتصادی، مردم نظامشان را کمک می کنند چون آن را دوست دارند اما دوست داشتن هم حدی دارد و مردم هم از ما توقع دارند.

خوش اقبال ضمن تقدیر از از رهنمودهای مقام معظم رهبری در روشنگری و تعیین تکلیف برنامه های محرم، خاطرنشان کرد: باید قصور و کم کاری های خودمان را بپذیریم و برای جبران آن ها تلاش کنیم چرا که اگر ما وظایف خود را به درستی انجام دهیم لزومی ندارد رهبری همه مشکلات را حل و فصل کنند و هزینه همه کارها را بر عهده ایشان بگذاریم.

 

نظر شما
پرونده ویژه