مشاور و مدیر کل دفتر استاندار:

سلامت داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد صیانت می شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۸۹۴۰
سلامت داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد صیانت می شود
مشاور و مدیر کل دفتر استاندار گفت: تلاش مسئولان استان بر این است که آزمون سراسری کارشناسی ارشد با رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی و صیانت از سلامت داوطلبان و خانواده هایشان برگزار شود.

به گزارش برنا، سید سالار سید حسینی در جلسه مشترک کمیته پیگیری مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با روسای دانشگاه های استان افزود: امسال با توجه به شرایط بحرانی و قرمز بودن وضعیت استان از نظر شیوع بیماری کرونا، ستاد استانی مدیریت و کنترل بیماری کرونا تدابیر ویژه ای در خصوص نحوه برگزاری آزمون مذکور اتخاذ کرده است.

وی با تاکید بر اعمال پروتکل ها در روند برگزاری آزمون در راستای ضرورت و اهمیت حفظ سلامت داوطلبان گفت : در این جلسه مقرر شد در ورودی تمامی محل های آزمون، کارشناسان بهداشت برای اطمینان از سلامتی داوطلبان، تب سنجی را انجام دهند و درصورت مشاهده موارد مشکوک، محیط مجزایی برای آنان در نظر گرفته شود. 

سید حسینی ادامه داد: همچنین مقرر شد در محل های آزمون از گند زدایی محل گرفته تا تعبیه سینک ضدعفونی در ورودی ها، تهیه ماسک، تهویه مناسب و طبیعی و رعایت فاصله حداقل 160 سانتی متر بین داوطلبان و... لحاظ شود.

آزمون کارشناسی ارشد روزهای پنجشنبه ، جمعه و شنبه این هفته برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز