رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان خبر داد:

واژگونی مینی بوس ۵ مجروح برجای گذاشت

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۴:۵۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۳۸۹۶۰
واژگونی مینی بوس ۵ مجروح برجای گذاشت
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از واژگونی یک دستگاه مینی بوس با 5 مجروح در محورهای مواصلاتی شهرستان "رامیان" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ "علی عبدی" اظهار کرد: صبح امروز به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محورهای مواصلاتی شهرستان رامیان، بلافاصله ماموران پلیس راه، عوامل انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک دستگاه مینی بوس با تعدادی مسافر که از کارگران فصلی بودند در محور فرعی روستای "تاتارسفلی" واژگون و بر اثر آن 5 نفر مجروح شدند.

وی افزود: مجروحان توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی منتقل که 3 نفر از آنان که نوجوان بودند به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند و 2 نفر نیز در بیمارستان بستری هستند که برابر اعلام پزشکان حال عمومی آنان رضایت بخش است.

سرهنگ عبدی گفت: برابر اعلام کارشناسان علت این حادثه 50 درصد عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و 50 درصد نیز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به علت عدم نصب تابلوهای هشداری و عدم وجود شانه راه بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز