تدارک ویژه برنامه ای متفاوت برای روز خبرنگار

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۶:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۹۱۲۹
تدارک ویژه برنامه ای متفاوت برای روز خبرنگار
همزمان با فرارسیدن 17 مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار قرار است، ویژه برنامه ای متفاوت به همت جمعی از اصحاب رسانه خراسان رضوی در صداوسیمای خراسان رضوی و برخی از شبکه های رسانه ملی پخش شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، تهیه کننده و مجری ویژه برنامه روز خبرنگار با بیان این که مدت زمان پخش برنامه ۱۷ مرداد ۴۰ دقیقه است؛ گفت: این برنامه به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار در تاریخ ۱۶ و ۱۷ مرداد از شبکه استانی خراسان رضوی پخش می شود.

سید وحید موسوی گفت: برنامه 17 مرداد به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار در تاریخ 16 و 17 مرداد از شبکه استانی خراسان رضوی پخش می شود؛ برای اولین بار است که برنامه ای این چنینی در استان خراسان رضوی با حضور اصحاب رسانه ساخته و پخش می شود؛ مدت زمان پخش این برنامه 40 دقیقه است.

تهیه کننده و مجری ویژه برنامه روز خبرنگار افزود: این برنامه متفاوت تر از همه برنامه هایی ساخته می شود که تاکنون به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار ساخته شده است؛ در این برنامه به روند زندگی خبرنگاران و فعالان رسانه ای پرداخته می شود به طوری که مردم را با حرفه خبرنگاری آشنا می کند.

موسوی گفت: علی شکوفه نویسنده و کارگرداناثر، اکرم صفایی مدیر تولید، آرش قاسمی دستیار تولید، محسن دانشمند تصویر بردار و محمود سعیدی مقدم مشاور عالی برنامه هستند که از همین جا از زحمات همه آن ها تشکر می کنم.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز