عضو شورای فنی دوومیدانی کشور:

هیات دوومیدانی لرستان، موفق ترین هیئت در کشور است

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۱:۴۳:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۹۱۷۵
هیات دوومیدانی لرستان، موفق ترین هیئت در کشور است
قاسمعلی فیروزی از هیئت دوومیدانی لرستان به عنوان هیئت موفق در زمینه رفع مشکلات مالی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛  قاسمعلی فیروزی در گفتگو با برنامه رادیویی ورزش و مردم، با اشاره به نقش هیات های دوومیدانی در ورزش، اظهار کرد:هیات دوومیدانی لرستان، نمونه بارز هیات موفق در کشور است که در زمینه مالی و برگزاری اردوها  و دوره های آموزشی به خوبی عمل کرده است.

اوافزود: هیئت‌های دوو میدانی بازوان قوی فدراسیون و در کنار کمیته شورای فنی هستند و هیئت ها می توانند مجری در سطح کلان باشند .

عضو شورای فنی دومیدانی کشور بیان کرد: استان لرستان اخیراً بخشی از مسائل و مشکلات مالی فدراسیون را به دوش گرفته و با جذب اسپانسر توانسته خودکفا باشد و چشم به اعتبارات فدراسیون و اداره کل نداشته باشد.

او تصریح کرد: هیئت دو و میدانی استان لرستان از لحاظ بنیه مالی در حدی قرار گرفته که حتی پیشنهاد دو دوره جایزه بزرگ با جوایز ارزنده باحامی مالی به اسم شرکت پلیمر خلیج فارس انجام داده است که این موضوع حتی از توان یک فدراسیون هم خارج است.

 فیروزی گفت: این روند هیئت ها می‌تواند به فدراسیون کمک کند و فدراسیون بیشتر در زمینه برنامه‌ریزی و مسائل و مشکلات ورزشکاران بپردازد.

 غلامرضا کریمی کارشناس دو و میدانی کشور در ادامه این برنامه افزود: با توجه به بودجه انقباضی ،موقعیت و وضعیت موجود، هیئت ها باید رویکرد و دیدگاه شان را نسبت به بودجه دریافتی از فدراسیون و اداره کل ها تجدید نظر کنند و رویکرد خود را عوض  و به دنبال حامیان مالی باشند .

او تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از رشته ها این روند را اجرا می کنند و ما نباید بگذاریم سرعت رشد دو و میدانی کند یا گرفته شود و با روحیه خوب و با انگیزه بالا به دنبال اسپانسر و حامی باشیم  وتا زمانی که رویکرد این باشد که چشممان به بودجه فدراسیون و اداره‌کل باشد قطعاً ورزش دو و میدانی وضعیت آن بدتر خواهد شد .

کریمی بیان  کرد: در حال حاضر هیئت های دو و میدانی فعالیت خود را به صورت جداگانه آغاز کرده اند که هیئت دو و میدانی استان لرستان با حامی باشگاه پلیمر خلیج فارس توانسته در این زمینه موفق باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز