فرهنگ، هنر، ورزش

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۱:۵۰:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۹۱۷۶
فرهنگ، هنر، ورزش
ما تصمیم گرفته‌ایم سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری خرم‌آباد، محلی برای تبادل افکار و تضارب اندیشه‌ها و تعامل نخبگان شهر باشد.

خبرگزاری برنا لرستان - گروه ورزشی: چه عبارات شیرین و چه آرمان‌های نغزی که قرار است خون کالبد جامعه ما باشند. همه‌ی مردان و زنان نیک‌اندیش، باورمندانه چشم به تقویم این سه عبارت دوخته‌اند.

آن‌هم در این سرزمین که فرهنگش ریشه در باورهای دینی دارد، نگاه هنرمندش، سمت حق جویی و معنویّت گرایی انسانی است و مردمانش آموخته‌اند که در مزرعه هستی، تنها با ورزش می‌توان، بدن خاکی را به روح افلاکی رهنمون ساخت.

پرورش استعدادها و خلاقیت‌های جوانان شهر هدایت می‌خواهد و اما امروز سخت نیازمند هدایت ِخلاقیت و استعدادهای جوانان توسط بزرگان هر سه وادی هنر و فرهنگ و ورزشیم.

از همین‌روست که دست یاری‌مان به سوی شما نخبگان عرصه‌ی فرهنگ و هنر و ورزش دراز است تا با قدرت و صلابت و معرفت ِ میدان پرورش جوانان باشید.

ما تصمیم گرفته‌ایم سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری خرم‌آباد، محلی برای تبادل افکار و تضارب اندیشه‌ها و تعامل نخبگان شهر باشد، چون مگر می‌شود بدون بهره‌مندی از سرمایه‌های اجتماعی و مشارکت کارشناسان و نهادهای فرهنگی، شهری را تصور کرد با جایگاه برتر و الهام بخش به عنوان قطب گردشگری و الگوی موفقی برای همگان.

باور داریم، وجود پربرکت سرمایه‌های هنری، ورزشی و فرهنگی، بر قامت رشید جوانان شهر، خواهد افزود و می‌دانیم وجود جوانان ورزشکار هنرمند دین‌باور تنها با وجود بزرگان هنر و اصحاب اندیشه میسر است، پس حضورشان مایه مباهات خواهد بود.

گریز و گزیری نیست، جز اینکه "من و تو" "ما" شویم و در این راه، سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری خرم‌آباد مرکز بزرگان و هادیان عرصه فرهنگ، هنر و اجتماع استان و قهرمانان ملی و آنانی که در دفاع از آیین و سرزمین جانبازی و فداکاری کرده‌اند، باشد.

اما نکته آخر اینکه، پاندومی کرونا، طبقات محروم و محله‌های حاشیه‌نشین خرم‌آباد را سریعتر و شدیدتر مورد هدف قرار داده است. در این شرایط به عنوان مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری با تاکید بر اینکه وظیفه داریم که شرح وظایف مصوب خود را دقیق و مو‌به‌مو انجام دهیم، از همه کارشناسان و متخصصین درخواست می‌کنم با ارسال دیدگاهها، پیشنهادها و حتی نقدهای خود، راهنمای ما در ایجاد نشاط اجتماعی، توسعه فرهنگی شهر، کاهش استرس مردم، تعمیق معرفت دینی و جلب رضایت شهروندان باشند.

یاداشت : بهزاد رضوانی - مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خرم‌آباد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز