۴۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران در شهر جدید هشتگرد احداث می شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۳:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۹۲۸۶
۴۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران در شهر جدید هشتگرد احداث می شود
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان البرز با اشاره به نشست هم اندیشی اجرای تفاهم نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران با استانداری البرز در روز گذشته گفت : ساخت 400 واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی در شهر جدید هشتگرد در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز سلیمان رستمیان اظهار کرد:نشست هم اندیشی اجرای تفاهم نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با استانداری البرز مبنی بر ساخت 3هزار واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، عالیانی معاون تعاون بنیاد البرز و دیگر مسئولین برگزار و در پایان مقرر شد 400 واحد مسکونی با همکاری شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در یکی از بهترین مناطق شهرساخته و در آینده تحویل ایثارگران شود.

وی با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از ایثارگران گفت: اتفاقات بسیار خوبی در سال آتی برای تامین مسکن ایثارگران صورت گرفته و خواهد گرفت .

وی افزود: مسکن یکی از مهمترین چالش های امروز ایثارگران است که باید بتوانیم در جهت رفع آن تلاش کنیم، خانواده های شهدا و ایثارگران به عنوان ستون صیانت و دفاع از کشور هستند که باید از آنها حمایت شود .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان کرد: امروز باید بهترین خدمت را در اوج تکریم و احترام به ایثارگران ارائه کنیم ، باید کاری کنیم که خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در بهترین جایگاه عزت و احترام قرار گیرند و دغدغه ای بابت مسکن و معیشت نداشته باشند.

شایان ذکر است با توجه به رشد روزافزون جمعیت ایثارگری در شهر جدید هشتگرد مقرر شد 2 هزار متر زمین در این شهر جهت ایجاد مجموعه فرهنگی و اداری برای ایثارگران در اختیار بنیاد قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز