رییس ورزش وجوانان الیگودرز در گفت وگو با برنا خبرداد:

افتتاح پیست اسکی تمندر الیگودرز طی امسال / مجمع انتخاباتی هیئت اسکی لرستان در الیگودرز برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۳:۵۴:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۹۵۰۴
افتتاح پیست اسکی تمندر الیگودرز طی امسال /  مجمع انتخاباتی هیئت اسکی لرستان در الیگودرز برگزار می شود
مهدی شاه نصیری به خبرگزاری برنا گفت: 22 مرداد ماه مجمع انتخاباتی هیئت اسکی لرستان درشهرستان الیگودرز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ شاه نصیری ظهر روز سه شنبه  با بیان این مطلب ، اظهار کرد: 22 مرداد ماه مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان لرستان در شهرستان الیگودرز وبا حضور سرپرست فدراسیون برگزار می شود.

 او که ریاست  هیئت اسکی لرستان را نیز برعهده دارد با اشاره به جایگاه الیگودرز به عنوان تنها شهرستان دارای پیست اسکی در استان ،افزود: این برای اولین بار است که مجمع انتخاباتی یک هیئت ورزشی خارج از مرکز استان و دریک  شهرستان برگزار می شود.

 شاه نصیری با بیان اینکه پیست تمندر الیگودرز در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید ،تصریح کرد:  امسال با بارش نخستین  برف ها وبا حضور مسئولین کشوری شاهد افتتاح پیست اسکی الیگودرز خواهیم بود.

رییس ورزش وجوانان الیگودرز با بیان اینکه تاکنون 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار  برای احداث  پروژه پیست اسکی تمندر الیگودرزهزینه شده است  ،خاطر نشان کرد: روند برق رسانی پروژه با پیشرفت فیزیکی 80 درصد نیزدرحال انجام است که طی روز های آینده تکمیل خواهد شد.

او با بیان اینکه  پیگیر دستگاه برفکوب و احداث ساختمان رفاهی  پیست اسکی  نیز هستیم ،یادآورشد: با توجه به اینکه پیست اسکی الیگودرز یک  پروژه عمرانی - ورزشی ملی محسوب می شودبرای کامل تر شدن تمام ابعاد این پروژه  اعتبارات استانی درحدود 1 میلیارد و 700 میلیون تومان  برای آن درنظر گرفته شده است ولی اعتبار ملی هنوز تخصیص داده نشده است.

  به گفته رییس ورزش وجوانان الیگودرز پیست اسکی  تمندر در روستای برف خیز فرسش این شهرستان قرار دارد و افتتاح آن بر توسعه ورزش اسکی و همچنین رونق توریسم   ورزشی در لرستان فوق العاده موثرخواهد بود.

 گفت وگو: جودکی نژاد

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز