معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استاندارلرستان :

لزوم گسترش و توسعه خدمات ثبت احوال در مناطق محروم / باید از حجم مراجعات حضوری مردم کاسته شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۹۵۹۱
لزوم گسترش و توسعه خدمات ثبت احوال در مناطق محروم   /  باید از حجم مراجعات حضوری مردم کاسته شود
محمود ثمینی برلزوم گسترش و توسعه خدمات ثبت احوال، خصوصا در مناطق محروم و دور افتاده تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ ثمینی روز سه شنبه در مراسم  تودیع و معارفه مدیران کل ثبت احوال لرستان که  به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور  درخشان نیا معاون وزیر کشور و  رئیس سازمان ثبت احوال کشور برگزار شده بود با اشاره به خدمات درخشان، سوابق ارزشمند و تحولات اخیر ثبت احوال استان اظهار کرد :خدمات عمومی ثبت احوال در سالیان گذشته بر کسی پوشیده نیست و با توجه به فناوری های جدید و خدمات الکترونیک نوینی که در جهان به وقوع پیوسته است خوشبختانه ثبت احوال لرستان نیز در این زمینه پیشرفت بسیار خوبی را در تمام زمینه ها بالاخص در بحث فناوری اطلاعات داشته است.

او از دستگاه ثبت احوال به عنوان مجموعه ای موفق که عملکرد خوبی را در کوتاه ترین زمان ارائه می دهد نام برد و اجرای برنامه مردم محوری، در این مجموعه را قابل ستایش و قدردانی عنوان کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به قرن چهاردهم شمسی و هزاره بیستم میلادی به روز بودن فناوری در ارائه خدمات را مهم عنوان کرد و آنرا از ضروریات دانست و یادآورشد: بعنوان مثال درخصوص صدور کارت ملی هوشمند می‌توان خیلی از خدمات را در قالب این کارت تعریف کرده و از این فرصت بهره گرفت و به این منظور لازم است سایر دستگاه‌ها لینک شده و این خدمات را توسعه دهند.

اوبر لزوم گسترش و توسعه خدمات ثبت احوال، خصوصا در مناطق محروم و دور افتاده ،تاکید کرد تا از حجم مراجعات حضوری مردم کاسته شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به برگزاری موفق انتخابات مجلس یازدهم  در لرستان و همکاری مطلوب اداره  کل ثبت احوال استان در این موفقیت پرداخت و از زحمات مدیرکل سابق ثبت احوال استان تقدیر کرد.

  ثمینی، امانی پور را از مدیران با اخلاق ، زحمتکش و پرتلاش که در تمام زمینه ها با نماینده عالی دولت در استان همکاری لازم را داشته اند یاد کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده در زمینه توسعه فناوری موجبات سهولت کار فراهم شده و باعث دسترسی مردم به خدمات ثبت احوال شده که جا دارد از خدمات صادقانه امانی پور  تقدیر و سپاسگزاری کنیم.

او برای  شفیعیان که از نیروهای صادق و خدوم بوده و در موفقیت های اخیر امانی پور سهیم بوده‌اند و اکنون سکان مدیریت را به دست گرفته‌اند آرزوی موفقیت کرده و ابراز امیدواری کرد که با همراهی مطلوب با نماینده عالی دولت در استان ، بتوانند منشا خیر برای مردم استان لرستان باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز