در هفته بیست چهارم لیگ دسته دوم فوتبال ایران

خیبر در کرمان مس را ذوب کرد / دو قدم تا حماسه صعود به لیگ یک

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۹۷۰۰
خیبر در کرمان مس را ذوب کرد / دو قدم تا حماسه صعود به لیگ یک
در هفته بیست چهارم لیگ دسته دوم فوتبال ایران تیم خیبر خرم آباد در ورزشگاه شهید باهنر کرمان مهمان تیم متمول و با امکانات مس نوین کرمان بود .

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،در این دیدار که برای خیبر حکم مرگ و زندگی را داشت شاگردان مهرداد خادمی مربی جوان و با آتیه خیبر در روزی که به این سه امتیاز از نان شب هم بیشتر محتاج بودند با ارایه یک بازی زیبا و کاملا هجومی در عین ناباوری حریف چغر و سخت کوش خود مس نوین را با نیجه بسیار خوب   شکست داد و در دو قدمی صعود به لیگ دسته اول قرار گرفت .

خیبر در این دیدار با گلهای دقایق 6حسن نعمتی ،35حسن اکرمی ،و 65سامان مهرابی زاده  به یک پیروزی شیرین تر از عسل دست یافت تا خود را برای دو جدال سخت و نفسگیر در برابر دو همسایه جنوبی و مدعی خود استقلال ملاثانی و فولاد نوین آماده کنند.

در این دیدار فوتبال شناور و تکنیکی و تاکتیکی شاگردان خادمی فراتر از لیگ دو بود و بارها با مثلث های دیدنی احمد زارعی ،محمود بیرانوند و مصطفی علیخانی با تکنیک و گلزنی حسن نعمتی ،سامان مهرابی زاده(مصطفی رحمانی ) و هادی اکرمی تکنیکی در کنار انسجام و قدرت بالای سیتم دفاعی خیبر به رهبری فرزاد بهاری پوریا شایسته و رسول طهماسبی با حضور یک دروتزبان شایسته وخوب بنام آرش ملک یک پیروزی شیرین را کسب کرد.

ضمن اینکه آمادگی بسیار بالا و شعور بازیسازی و قدرت تصمیم گیری خوب یاسر درویشی در میانه میدان بعنوان پلی میکر خیبر عصای دست خادمی بود .

ترکیب  تیم  فوتبال  خیبر  خرم  آباد  :آرش  ملک،فرزاد بهاری،مصطفی  علیخانی  ،رسول  طمهاسبی،محمودیگانه  بیرانوند،

احمدزارعی(محمد مهدی پور)،حسن  نعمتی،سامان  مهرابی زاده(مصطفی رحمانی)،هادی  اکرمی،یاسر درویشی(مهران احمدی) ،پوریاشایسته،سرپرست  .کیانوش  کهزادی

سرمربی.مهرداد خادمی مربیان :نصرت الله نعمت الهی ،کاظم بهاروند،اصغر کرم الهی ،روزبه خمان ، محست اسکینی ،منصور داودی نژاد پزشک :محدرضا چگنی  مدیر رسانه :سیامک کوهگرزاده

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز