رئیس پلیس راه لرستان تاکید کرد:

ضرورت آشکار‌سازی ادوات کشاورزی با نصب علائم / برخورد با تخلفات ادوات کشاورزی در لرستان

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۱:۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۹۷۵۵
ضرورت  آشکار‌سازی ادوات کشاورزی با نصب علائم / برخورد با تخلفات ادوات کشاورزی در لرستان
سرهنگ"مصطفی دالوند گفت: دیده شدن ادوات کشاورزی حین تردد در تاریکی حیاتی است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سرهنگ" دالونددر این خصوص اظهار کرد: شروع فصل کشاورزی و افزایش تردد ادوات کشاورزی در سطح جاده‌های استان لرستان  به‌ویژه راه‌های اصلی و فرعی، باعث بروز مشکلات عدیده از جمله ترافیک و برهم‌زدن نظم عبور و مرور و در نتیجه تصادفات و حوادث دلخراش شده است.

او با بیان اینکه کلیه اشخاصی که از ماشین آلات کشاورزی استفاده می‌کنند باید آموزش و مهارت لازم را دیده و گواهینامه رانندگی ویژه داشته باشند، افزود: حرکت، بارگیری و تخلیه تریلر متصل به تراکتورها باید مطابق قانون باشد و از هرگونه تخلف پرهیز شود.

رئیس پلیس راه استان  تصریح کرد: در همین این راستا، طرح برخورد با تخلفات ادوات کشاورزی در دستور کار پلیس راه استان لرستان قرار گرفته است.

سرهنگ دالوند خاطر نشان کرد : ادوات کشاورزی و دنباله بندهای آنها مانند سایر وسایل نقلیه باید مجهز به تجهیزات ایمنی و پیش بینی شده در قانون بوده و برای حفظ جان راننده و جلوگیری از سقوط دارای کابین ایمن باشند.

او با اشاره به اینکه دیده شدن ادوات کشاورزی حین تردد در تاریکی حیاتی است ، ادامه داد: مالکان و رانندگان ادوات کشاورزی برای جلوگیری از وقوع تصادفات باید وسیله نقلیه خود را به نحوی آشکارسازی کنند که هنگام تردد به ویژه در شب‌ها و تاریکی بتوانند سایر وسایل نقلیه آن را ببینند و هم اینکه خودشان از سوی آنها دیده شوند.

رئیس  پلیس راه استان در پایان از کشاورزان خواست ؛ به نوجوانان و افراد بی‌تجربه اجازه رانندگی با ادوات کشاورزی را نداده و از این وسایل برای جابه جایی مسافر استفاده نکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز