مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان خبرداد :

دستگیری عاملین حمله به محیط بانان لرستانی

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۶:۱۶
کد خبر: ۱۰۴۰۰۴۵
دستگیری  عاملین حمله به محیط بانان لرستانی
مهرداد فتحی بیرانوند از دستگیری متخلفین زیست محیطی و عاملین حمله به محیط بانان لرستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ مهرداد فتحی بیرانوندروز چهارشنبه  در این خصوص به رسانه ها ،اظهار کرد: با دستور ویژه دادستان محترم خرم آباد و همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی و حضور محیطبانان استان، متخلفین زیست محیطی و عاملین حمله به محیط بانان در منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد دستگیر شدند.

اوافزود:  در روز شنبه مورخ 11/5/99  مأموران یگان منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد در پی دریافت گزارشی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در منطقه، با کمین و رد زنی برای دستگیری متخلفان وارد عمل شدند که متاسفانه علیرغم هشدارهای محیط بانان، متخلفین با شلیک اسلحه اقدام به درگیری با مامورین نمودند و باعث مصدومیت این محیط بانان شدند.

فتحی بیرانوند گفت: با عنایت به حساسیت و اهمیت موضوع و مطالبه مردمی جهت برخورد جدی و قاطع با متخلفین زیست محیطی و عاملین حمله به محیط بانان زحمتکش و جان برکف، با همکاری دستگاههای ذیربط و اخذ دستورات لازم از مقامات قضایی در یک عملیات ضربتی پس از بازرسی منزل، چند تن از این مجرمین دستگیر شدند. 

او یادآورشد:  اقدامات لازم در خصوص دستگیری سایر مجرمین انجام شده و به زودی تمام این افراد دستگیر و جهت برخورد قانونی به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز