ذات اصلی سازمان‌های مردم نهاد جوان کنشگری و مطالبه‌گری است

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۳:۰۴:۲۷
کد خبر: ۱۰۴۰۰۶۷
ذات اصلی سازمان‌های مردم نهاد جوان کنشگری و مطالبه‌گری است
معاون مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در امور جوانان در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری مجمع جوانان کردستان با شهرداری شهر سنندج گفت؛ به هر میزان مشارکت اجتماعی گسترش یابد توسعه اجتماعی و شاخص‌های آن ارتقاء می‌‌یابد و ذات اصلی سمن های جوانان مطالبه گری است.
به گزارش خبرگزاری برنا، گلاویژ فتاحی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: ذات اصلی سمن‌های جوان کنشگری و مطالبه‌گری است و به هر میزان مشارکت اجتماعی گسترش یابد توسعه اجتماعی و شاخص‌های آن ارتقاء می‌‌یابد‌ که این امر مستلزم بهره‌گیری از ظرفیت جوانان ایده‌پرداز است.
 
گلاویژ فتاحی، اظهار کرد: جوانان مطالبه‌گران واقعی و نیازمند حمایت مسئولین جهت رشد و شکوفایی برای ساختن جامعه‌ای توسعه یافته هستند.
 
وی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان افزود: امید است این اقدامات منشا خیر و برکت برای شهرستان و استان بوده و بازخورد فرا استانی داشته باشد.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: جوانان کردستانی همواره در بحث مشارکت‌های مدنی و اجتماعی اسوه و پیشتاز هستند لذا کیفیت بخشی به مشارکت سمن‌ها ضروری است.
 
فتاحی با بیان اینکه ذات اصلی سمن‌های جوانان کنشگری و مطالبه‌گری است، افزود: به هر میزان مشارکت اجتماعی گسترش یابد توسعه اجتماعی و شاخص‌های آن ارتقاء می‌‌یابد‌ که این امر مستلزم بهره‌گیری از ظرفیت جوانان ایده‌پرداز است.
 
وی به آیتم‌های توسعه پایدار گریزی زد و گفت: در توسعه پایدار بعد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و زیست محیطی باهم در ارتباط هستند و پیشرفت در سایه رشد این فاکتورها میسر می‌گردد.
 
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: با ارتقاء مشارکت مدنی به ثبات موازنه اجتماعی و در شهر که خواستگاه توزیع عادلانه کالا و ارائه خدمات است به توسعه شهری پایدار خواهیم رسید.
 
فتاحی تحقق الگوی پیشرفت با میدان دادن به جوانان خوش‌فکر استان را ضروری برشمرد و ادامه داد: جوانان خلاق کردستانی سرشار از علم، ابتکار و تجربه هستند و چنانچه مسئولان به آن‌ها اعتماد کرده و میدان دهند، بدون تردید می‌توانیم الگوی پیشرفت در تمامی عرصه‌ها باشیم.
 
وی با بیان اینکه جوانان امروزی در همه عرصه‌ها با اتحاد و انسجام ملی مشکلات را حل خواهند کرد افزود: میدان دادن به جوانان برای نقش افرینی این قشر بستری جهت یاری رساندن به مسئولین و مردم است.
نظر شما