سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز خبرداد:

آغاز پویش ملی آماده باش در البرز /خانواده ورزش همگانی در صف مقدم مقابله با کرونا

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۳:۰۴:۱۲
کد خبر: ۱۰۴۰۰۷۳
آغاز پویش ملی آماده باش در البرز /خانواده ورزش همگانی در صف مقدم مقابله با کرونا
سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز از اجرای برنامه های متنوع و کاربردی توسط خانواده بزرگ ورزش های همگانی استان البرز در پویش ملی آماده باش خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ، محمد اسفندیاری اظهار کرد: با توجه به شرایط نامساعد شیوع ویروس کرونا در سطح کشور فدراسیون ورزش های همگانی با توجه به در اختیار داشتن ظرفیت بالای انسانی و اثربخشی فراوان طرحی را با عنوان پویش سراسری ورزش همگانی برای مقابله با کرونا تدوین و به اجرا گذاشته است.

وی افزود: این طرح در استان های مختلف از جمله البرز نیز از 11 مردادماه آغاز شده ودراین ارتباط هیئت ورزش های همگانی استان با توجه به حجم وسیعی از مخاطبان خود با قدرت و جدیت بالا به این پویش ورود کرده است.

اسفندیاری از برگزاری نشست های تخصصی با فدراسیون،اداره کل ورزش وجوانان و کمیته های هیئت استان در جهت برگزاری هرچه بهتر این پویش در استان خبرداد و گفت: خانواده بزرگ هیئت ورزش های همگانی این توان و ظرفیت را دارند تا در روزهایی که با کرونا درگیر هستیم راهکارهایی را برای تقویت قوای جسمانی و ایجاد نشاط،تحرک وشادابی اقشار مختلف شهروندان اجرا کنند و آمادگی طیف های مختلف را برای مقابله با این بیماری بیش از پیش افزایش دهند.

سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز برگزاری مسابقات آنلاین در رشته های مختلف ، ارایه راهکارهای مختلف در رشته های زیرمجموعه فدراسیون ورزش های همگانی برای بالا بردن سطح ایمنی وتوان جسمی شهروندان را از اهم برنامه های این پویش عنوان کرد و گفت: در مدت 50 روزی که این پویش اجرا می شود تلاش خواهیم کرد از تمام ظرفیت های موجود در بخش نیروی انسانی و متخصص با کمک فضای مجازی ورسانه ای استان برای انتقال پیام و آموزشها استفاده کنیم و درنهایت به لطف خداوند با بالا بردن توان جسمانی شهروندان زمینه ریشه کنی ویروس منحوس کرونا را فراهم کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز