سریال سنجرخان فرصتی برای معرفی هنرمندان کردستان در سطح ملی است

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۶:۲۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۰۰۹۶
سریال سنجرخان فرصتی برای معرفی هنرمندان کردستان در سطح ملی است
استاندار کردستان عنوان کرد کە تولید سریال فاخر و تاریخی سنجرخان فرصتی مغتنم برای معرفی هنرمندان کردستانی در سطح ملی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، بهمن مرادنیا در بازدید از مراحل پیش تولید سریال سنجرخان به همراه کارگردان و عوامل این سریال در سنندج گفت: ساخت سریال فاخر و معرفی چهره ها و شخصیت های کردستان خواسته مردم است که باید به آن جامه عمل پوشاند.

وی با بیان اینکه وعده ای که به مردم داده می شود باید اجرایی و خواسته آنان تحقق پیدا کند، افزود: تمام تلاش عوامل تولید سریال سنجرخان باید بر این امر متمرکز باشد که پروژه در موعد مقرر به اتمام و از رسانه ملی پخش شود.

مرادنیا ساخت سریال سنجرخان را طلیعه ای برای کارهای بزرگتر و بهتر ارزیابی کرد و اظهار داشت: هنرمندان کردستانی باید در این راستا با تعصب و جدیت بیشتری کار کنند چرا که این سریال فرصت مناسبی برای معرفی آنان در سطح کشور فراهم می کند.

استاندار کردستان به تهیه کننده و کارگردان سریال سنجرخان تاکید کرد که ما با همه توان اعتبار مورد نیاز برای این کار را از منابع مختلف تامین خواهیم کرد و لازم است جهت پیشبرد کار از توجه به حاشیه ها پرهیز شود.

مرادنیا از مراحل پیش تولید سریال سنجرخان نظیر تست و انتخاب بازیگر و طراحی لباس بازدید و ابراز امیدواری کرد که تولید این سریال نهایتا پایان شهریورماه آغاز شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز