رییس ورزش وجوانان خرم آباد در گفت وگو با برنا:

پلمب ۱۵ باشگاه بدنسازی در خرم آباد در راستای مقابله با شیوع کرونا / معرفی ۱۷۰ باشگاه ورزشی ومربی به اداره کار برای دریافت تسهیلات کرونایی

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۳:۴۱:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۰۱۱۴
پلمب ۱۵ باشگاه بدنسازی در خرم آباد در راستای مقابله با شیوع کرونا  /
 معرفی ۱۷۰ باشگاه ورزشی ومربی  به اداره کار برای دریافت تسهیلات کرونایی
سید آرش قیاسیان به خبرگزاری برنا گفت: تا امروز 40 مدیرباشگاه ومربی در خرم آباد به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات حمایتی کرونا معرفی شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ قیاسیان روز چهارشنبه در این گفت وگو با اشاره به تداوم بازرسی ها از باشگاه های ورزشی سطح شهر خرم آباد در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی مبازه با کرونا ، اظهار کرد: بازرسی از باشگاه های ورزشی در سطح شهرخرم آباد در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس ازجمله  با تاکید بر لزوم عدم ازدحام جمعیت ورزشکاران درفضای  باشگاه ها همچنان ادامه دارد .

 او با تاکید براینکه با هماهنگی نیروی انتظامی  ومراجع قضایی با باشگاه های ورزشی متخلف برخورد می کنیم ،افزود:در این راستا  تعداد 15 باشگاه بدنسازی  متخلف  را در خرم آباد پلمب کرده ایم  که از این تعداد 2 باشگاه به مراجع قضایی معرفی شده اند.

رییس ورزش وجوانان مرکز لرستان  با بیان اینکه 340 باشگاه ورزشی در سطح شهر خرم آباد در رشته های بدنسازی وپرورش اندام ، تکواندو ، کاراته  ، ووشو ، همگانی وبیلیارد و...فعالیت دارند،یادآورشد:با هماهنگی اداره کار و پیگیری های مدیر کل ورزش وجوانان استان  درحال پیگیری ارپرداخت تسهیلات به باشگاه های متضرر از کرونا هستیم.

او از معرفی 170 مدیرباشگاه ومربیان تحت پوشش  این باشگاه ها  به اداره کار استان در دو بخش آقایان وبانوان جهت دریافت تسهیلات حمایتی کرونا خبرداد و گفت: به هرکدام از این افراد به عنوان خویش فرما مبلغ 8 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

قیاسیان با بیان اینکه  روند ارائه این تسهیلات یک سیکل بیست روزه است وروند پرداخت هم قبلا اطلاع رسانی شده است ، یادآورشد: تا امروز 40 باشگاه ومربی به بانک های عامل معرفی شده اند.

به گفته رییس ورزش وجوانان مرخرم آباد این تسهیلات در جهت اجرای طرح حمایتی از باشگاه های ورزشی که طی این مدت از شیوع ویروس کرونا متضرر شده اند پرداخت می شود .

گفت وگو: رضا جودکی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز