دبیر هیئت ورزش های همگانی استان البرز مطرح کرد:

کاهش آسیب های ناشی از کرونا با اجرای "پویش ملی آماده باش"

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۵:۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۴۰۴۸۶
کاهش آسیب های ناشی از کرونا با اجرای پویش ملی آماده باش
دبیر هیئت ورزش های همگانی استان البرز گفت:پویش ملی آماده باش می تواند آسیب ها و ضربات ویروس کرونا به مردم را به شکل قابل توجهی کاهش بدهد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،مصطفی حدادی اظهار کرد:این روزها همه در کنار هم تلاش می کنند تا تبعات و آسیب های ناشی از کرونا به حداقل برسد و در نهایت شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم.

وی افزود:در این راستا با توجه به گستردگی ورزش های همگانی،  فدراسیون کشور پویش ملی آماده باش را به راه انداخته و قرار است از ظرفیت بالای فعالان ورزش همگانی در بخش های مختلف برای ارتقا سطح بدنی آحاد مردم و ارتقا سطح آمادگی آنها در برابر این ویروس بهره بگیرد.

حدادی با تاکید براینکه در البرز هیئت ورزش های همگانی استان با حمایت اداره کل ورزش وجوانان با قدرت در این پویش مشارکت کرده است گفت: از زمان آغاز این پویش کمیته های مختلف هیئت استان در شهرستان های استان برنامه های مدونی را برای ترغیب مردم به ورزش و فعالیت های جسمانی آغاز کرده اند و به لطف خدا با بازخوردهای بسیار خوبی مواجه شده ایم.

دبیر هیئت ورزش های همگانی استان البرز با تاکید به اینکه ورزش در شرایط کنونی می تواند کمک حال مردم در کاهش آسیب ها باشد گفت: سطح وسیعی از ارتباط میان مربیان و کمیته های ما با مردم وجود دارد و اطمینان داریم با اجرای این پویش اثرات خوبی را در دوران کرونا شاهد خواهیم بود.

وی در پایان با تقدیر از مشارکت ارزشمند فعالان ورزش همگانی از پویش ملی آماده باش در البرز گفت: در طی دوره اجرای این طرح آنچه در توان داریم به کار خواهیم گرفت تا در نهایت ویروس کرونا ریشه کن شود وبا کاهش فشار بر روی کادردرمان  شرایط به شکل عادی برگردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز