معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل خبر داد:

رتبه دوم استان اردبیل در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۲:۰۴
کد خبر: ۱۰۴۰۶۲۰
رتبه دوم استان اردبیل در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل از پرداخت ۱۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در حوزه صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

به گزارش برنا،شارژنگ عزیزی در جلسه‌ با مدیر امور شعب بانک سپه استان اردبیل با تاکید بر پرداخت تسهیلات ۴ واحد تولیدی از محل بند الف تبصره ۱۸ گفت: با پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد تولیدی اشجع باطری از این محل که در مرحله عقد قرارداد است و سه واحد دیگر، رتبه استان اردبیل با ۱۸۵۰ میلیارد ریال از نظر میزان پرداخت در سطح کشور به رتبه اول ارتقا می یابد.

وی افزود: ۴۶۵ میلیارد ریال تسهیلات نیز برای طرح توسعه واحد اشجع باطری توسط بانک سپه در دست بررسی است که بایستی سریعا پیگیری و پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل تصریح کرد: ۱۰۱۰ مورد برای پرداخت تسهیلات به فعالیت ها و واحدهای کسب و کار آسیب دیده از ویروس کرونا به بانک سپه معرفی شده است که تا کنون تسهیلات ۲۵۰ مورد از آنها پرداخت شده است. وی افزود : در راستای حذف بروکراسی و با توجه به ماده ۳ دستورالعمل پرداخت تسهیلات به فعالیت ها و واحدهای کسب و کار آسیب دیده از ویروس کرونا و با تصویب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، با تایید و معرفی متقاضیان از سوی دستگاه های اجرایی، نیاز به اخذ لیست بیمه برای مشمولین دریافت تسهیلات نخواهد بود .

وی تاکید کرد تمامی بانک های عامل موظف به پیگیری و پرداخت تسهیلات به واحدهای اقتصادی و سرمایه گذاری از محل تفاهم نامه سفر رییس محترم جمهور بوده و مدیران بانک های عامل بایستی نهایت سعی خود را در حمایت از واحدهای تولیدی در سال جهش تولید انجام دهند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز