استاندار لرستان:

لرستان محل عبور حدود ۷۰۰ هزار بشکه نفت و فرآورده‌های نفتی است / احداث چند پالایشگاه دیگر را در دست برنامه داریم

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۲:۵۸:۴۴
کد خبر: ۱۰۴۰۷۰۵
لرستان محل عبور حدود ۷۰۰ هزار بشکه نفت و فرآورده‌های نفتی  است   / احداث چند پالایشگاه دیگر را در دست برنامه داریم
سید موسی خادمی گفت: طرح تولید کاتالیست صنایع پلیمری با فن آوری بالا و دانش محور در جهت شکوفایی اقتصادی و قطع وابستگی حائز اهمیت است.

  به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛  خادمی امروز در مراسم افتتاحیه طرح تولید کاتالیست واحدهای پلیمری به عنوان افتتاح فاز دوم پتروشیمی لرستان که در شهرک پتروشیمی خرم آباد انجام پذیرفت ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح، اظهارکرد : خیلی خوشحالیم که این طرح با فناوری بالا و دانش محور امروز  به همت هولدینگ پتروشیمی باختر و پتروشیمی لرستان و به دست مبارک رئیس جمهور محترم در استان لرستان به بهره برداری می رسد.

 استاندار لرستان افزود: اجرای چنین طرح های به لحاظ اقتصادی، قطع وابستگی و دانش محور بودن دارای اهمیت فراوان است.

او با اشاره به ظرفیت های خوب استان در  زمینه صنایع نفت و گاز، گفت: لرستان یکی از استان هایی است که در حوزه‌های نفت  می‌توان به دلیل داشتن معادن ارزشمند به ویژه در شهرستان پلدختر روی آن سرمایه گذاری کرد.

خادمی  تصریح کرد: استان لرستان محل عبور حدود ۷۰۰ هزار بشکه نفت و فرآورده‌های نفتی از خوزستان به سمت مرکز ،غرب و شمال کشور بوده و یکی از اهدافی که در استان دنبال می‌کنیم سرمایه گذاری روی این ظرفیت در جهت ایجاد مینی پالایشگاه ها و صنایع پتروشیمی است.

او خاطر نشان کرد: شهرک پتروشیمی لرستان با هدف تولید محصولات پایین دستی پتروشیمی  در استان لرستان در حال گسترش است و با توجه به اینکه احداث چند پالایشگاه دیگر را در دست برنامه داریم،یکی از خواسته های ما از وزارت نفت این است که با توجه به عبور لوله های نفت از استان در زمینه تامین خوراک مورد نیاز برای این گونه صنایع در استان مساعدت نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز