بازدید مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان از خبرگزاری برنا در یزد

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۰۸۳۸
بازدید مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان از خبرگزاری برنا در یزد
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از محل دفتر جدید خبرگزاری برنا بازید بر همکاری بیشتر خبرگزاری برنا با آن اداره کل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمود حاجی حسینی" مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در این دیدار که به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار انجام شد ضمن تبریک آغاز به کار دفتر جدید خبرگزاری برنا در استان به تشریح وضعیت ورزش و جوانان در سال جاری پرداخت.

وی در همین زمینه ضمن گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا  و مشکلات اقتصادی موجود بسیاری و همچنین تعطیلی اکثر رشته های ورزشی، هیئت های ورزشی دچتر مشکلات شدیدی هستند که باید با همکاری خبرگزاری برنا نسبت به بیان واقعی مشکلات در جهت پیداکردن راه حل مناسب کمک کنیم.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همچنین از عدم پوشش رسانه ی کافی برنامه های سازمان های مردم نهاد بعنوان یک معضل اساسی سخن گفت: امیدواریم با توجه به ارتباط سرپرست جدید خبرگزاری برنا با مجموعه سمن‌های استان شاهد پیدا کردن یک راهکار مناسب در جهت انعکاس اخبارشان باشیم.

حاجی حسینی برنا را از خانواده ورزش و جوانان دانست و نسبت به حمایت و همکاری بیشتر روابط عمومی اداره کل با خبرگزاری برنا در جهت انعکاس رویدادهای ورزشی و همچنین پوشش فعالیت سازمان های مردم نهاد تاکید کرد.

همچنین در این دیدار بهنام خواجه امینیان سرپرست جدید خبرگزاری برنا در استان ضمن تشریح فعالیت های انجام شده در طی مدت زمان مسئولیت خود برنا، گفت: تلاش داریم تا با حضور و بهره‌گیری از جوانان فعال و علاقه مند در حوزه رسانه، مجموعه ی خبری پویا، جوان و حرفه‌ی و خلاق  در سطح استان و شاخص در کشور داشته باشیم که همچون ماهیت خبرگزاری برنا، صدای واقعی نسل جوان باشیم.

خواجه امنیان در ادامه با اشاره به فعالیت دفتر خبرگزای برنا اظهار کرد: هم‌اکنون در حال آماده‌سازی کامل دفتر خبرگزاری برنا هستیم و انشاالله طی هفته آینده رسما با حضور مقامات استان افتتاح خواهیم کرد.

وی همچنین افزود: دفتر خبرگزاری برنا، محلی برای پاتوق اخبار و گفت و شنودهای سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی جوانان خواهد شد.

گفتنی‌ست بهنام خواجه امینیان از نیمه تیرماه سال جاری بعنوان سرپرست خبرگزاری برنا در استان یزد انتخاب و منصوب شد. وی که هم‌اکنون به عنوان رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان یزدفعالیت دارد، پیش از این سابقه فعالیت رسانه ی در روزنامه‌های همشهری یزد، بشارت نو و بشارت یزد، پایگاه خبری سرو و همچنین حضور بعنوان خبرنگار در اداره کل روابط عمومی استاندری را در کارنامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز