پایان عملیات انتقال جسد بانوی کوهنوردجانباخته در کول جنو

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۲:۲۴:۲۲
کد خبر: ۱۰۴۱۲۲۳
پایان عملیات انتقال جسد بانوی کوهنوردجانباخته در کول جنو
پس از ۸ ساعت تلاش بی وقفه، کوهنوردان جسد بانوی کوهنورد جان باخته از تیغه کول جنو به پایین منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ جسد زهره شاکری بانوی کوهنوردجانباخته در کول جنو اشترانکوه پس از 8 ساعت عملیات توسط نیرو های امداد ونجات   به پایین منتقل شد .

 رییس هیئت کوهنوردی لرستان در این خصوص به برنا گفت: در پی عملیاتی 8 ساعته و با مساعدت هیت کوهنوردی ازنا و پشتیبانی و حضور تیم هلال احمر شهرستان  به همراهی یک تیم دونفره از خوزستان و هیئت های کوهنوردی دورود والیگودرز در ساعت 20 شب روز شنبه  جسد بانوی سقوط شده در ارتفاعات کول جنو به پایین دست منتقل شد.

آرش قیاسیان افزود: تیم های امداد با همکاری هلال احمر ازنا راس ساعت 9 روز شنبه جسد مرحومه شاکری را کشف و راس ساعت 11 به زیر تیغه کول جنون انتقال دادند و سپس منتظر بالگرد جهت انتقال به پایین دست از استان های همجوار بودنداما متاسفانه به خاطر صعب العبوربودن منطقه بالگرد توانایی انجام عملیات برای انتقال جسدرا نداشت و ناچارابرگشت لذاحمل جسدکه مشکل ترین مرحله امداد ونجات است  8به مدت ساعت توسط نیروهای امداد ونجات طول کشید .

او با تقدیر  از مساعدت هلال احمر استان ، هلال احمر شهرستان ازنا و هیات های کوهنوردی ازنا ، دورود ،  الیگودرز و تیم آفرود الیگودرز یادآورشد: دو تیم از هیات کوهنوردی ازنا و یک تیم دو نفره خوزستانی هیئت های دورود و الیگودرز در این عملیات حضور داشتند.

گفتنی است ؛روز جمعه  ۱۷ مرداد ماه یک بانوی کوهنورد ۳۰ ساله ومتاهل به نام زهره شاکری که  اصالتا اهوازی ولی  مقیم مشهد است در پی  اقدام به صعود دیواره کاملا فنی و سخت  کول جنو وسقوط از آن  جان خودرا از دست داد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز