پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی شهادت شهیده مدافع سلامت استان

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۲:۴۴:۲۰
کد خبر: ۱۰۴۱۲۲۶
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی شهادت شهیده مدافع سلامت استان
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در پی شهادت شهیده مدافع سلامت استان پیام تسلیت فرستاد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت استان لرستان، پرستار فداکار بیمارستان آیت ا... بروجردی شهرستان بروجرد "شهیده زهرا شیرویه" که در راه خدمت به مردم شریف استان و در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم فراوان گردید، این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.

بی شک از دست دادن این عزیزان که با تخصص خود می توانند جان بسیاری از انسانها را نجات دهند باعث تاثر و تاسف است زیرا جامعه و مردم از بودن آنها و از خدمات ارزشمندشان محروم خواهند شد.

امیدوارم که با رعایت موارد بهداشتی توسط مردم و جدی گرفتن این ویروس دیگر شاهد از دست دادن هیچ عزیزی به خصوص همکاران حوزه سلامت استان نباشیم.

اینجانب شهادت این عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ پرستاری استان لرستان، همکاران وی در بیمارستان آیت ا... بروجردی شهرستان بروجرد، کادر درمانی و سلامت، مردم شریف استان لرستان و شهر بروجرد تسلیت عرض نموده و برای آن شهیده علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

سید احمد رضا شاهرخی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز