همزمان با عید سعید غدیر خم؛

بزرگترین رژه اتومبیلرانان و موتورسواران البرزی در کرج برگزار شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۰:۴۴:۳۹
کد خبر: ۱۰۴۱۲۶۱
بزرگترین رژه اتومبیلرانان و موتورسواران البرزی در کرج برگزار شد
شهر کرج همزمان با عید سعید غدیر خم میزبان بزرگ ترین رژه بانوان و آقایان موتورسوار و اتومبیلران استان البرز بود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، این برنامه صبح روز شنبه با  حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران  به همت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز برگزار شد.

در این همایش بیش از 500 دستگاه خودروی آفرود، سافاری، کلاسیک ، اسپرت شهری و تیونینگ و موتورسیکلت های ریس، استریت ، تریل ، کراس و شهری حضور داشتند و در حضور شهروندان علاقمند رژه ای زیبا و کم نظیر را از مجتمع فرهنگی - تجاری پرشین مهرشهر  آغاز و با گذر از مسیر چهار باندی- چهارراه گلزار- حدادی- میدان والفجر- میدان سپاه- میدان جمهوری- استانداری  البرز- میدان جمهوری- نبوت- میدان طالقانی- پای کوه- شهدای نور- میدان طالقانی- مطهری- جمهوری- کمربندی ماهان- 45 متری گلشهر- چهار راه گلزار- چهار باندی درنهایت  در مجتمع فرهنگی – تجاری پرشین به کار خود پایان دادند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز در ارتباط با این برنامه گفت: این رژه باشکوه با هدف گرامیداشت عید سعید غدیر خم و تجلیل از شهدای خبرنگار و نمایش آمادگی و اقتدار موتورسواران و اتومبیلرانان استان البرز برگزار شد .

اردشیر درویشی افزود: به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی تمامی شرکت کنندگان موظف به استفاده از ماسک بودند و با شعار سلامت و تندرستی، نشاط اجتماعی  در این رژه با شکوه شرکت کردند . همچنین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ترویج فرهنگ احترام به قوانین در راستای کاهش تصادفات رانندگی  از دیگر اهداف بزرگ ترین رژه موتورسواران و اتومبیلران استان البرز بود.

2

وی با تشکر از استقبال و اعلام آمادگی موتورسواران و اتومبیلرانان سایر استانها اظهار کرد: به دلیل ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از سفر و تردد، فقط یک سوم  موتورسواران و اتومبیلرانان شهرستان  کرج مجاز به شرکت در این رژه بودند و انشالله پس از مهار ویروس کرونا ، در خدمت موتورسواران و اتومبیلرانان سایر استانها نیز خواهیم بود.

 درویشی تصریح کرد:تمامی موتورسیکلت ها و خودروهای شرکت کننده در رژه به علت رعایت و حفظ فاصله اجتماعی،  تک سرنشین بودند و با شعار "ایمن برانیم " در این رژه حاضر شدند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز با تشکر و قدردانی خود از مدیرعامل محترم مجتمع فرهنگی- تجاری پرشین و  تیم اجرایی آن به پاس همکاری و هماهنگی در برگزاری مراسم استارت و اختتامیه گفت: همچنین از نائب رییس کمیته تورینگ و سافاری کشور به پاس حضور و  توزیع پک بهداشتی (ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی و آب معدنی)  قدردانی می کنم.

photo_2020-08-08_18-44-10

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز