رئیس هیئت فوتبال استان البرز:

منافع فوتبال البرز را فدای گل ریحان نمی کنیم

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۰:۴۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۴۱۳۲۷
منافع فوتبال البرز را فدای گل ریحان نمی کنیم
رئیس هیئت فوتبال استان البرز در خصوص چالش های میان این مجموعه و باشگاه گل ریحان گفت: این تیم باید ابتدا البرزی بودن خود را ثابت کند و منافع فوتبال استان نباید فدای گل ریحان شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، منصور بیک وردی اظهار کرد: تیم گل ریحان زمانی می تواند از هیئت فوتبال درخواست حمایت داشته باشد که بدهی های گذشته خود را پرداخت کرده باشد و خود را جدای از سایر تیم های استان نداند.

وی در خصوص اظهار نظر سرمربی تیم گل ریحان مبنی بر اینکه هیچ تیمی نمی تواند در البرز ماندگار شود عنوان کرد: ایشان بهتر است روی عملکرد فنی تیم خود متمرکز باشد تا اینکه درباره مسائل مدیریتی فوتبال البرز اظهار نظر کند.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز تصریح کرد: آقای منیعی در گفتگوی رادیویی گفتند هروقت خواستیم رئیس هیئت را ببینیم به ما وقت ملاقات ندادند این در  حالی است که همواره درب هیئت به روی تمام فوتبالی های استان باز است و چنین مباحثی خلاف واقع است.

بیک وردی خاطرنشان کرد: تا جایی که توانسته ایم درب تعامل را به روی گل ریحان گشوده ایم اما متأسفانه این مجموعه به هیچ عنوان به دنبال تعامل و حفظ ارزش های فوتبال البرز نیست.

وی در پایان با بیان اینکه نسبت به منافع فوتبال البرز کوتاه نمی آییم تأکید کرد: به بخش خصوصی احترام می گذاریم اما استان البرز ارزش و استعداد فوتبالی کم ندارد که سایر تیم های استانی بخواهند هزینه های یک تیم خاص را متقبل شوند و تمام حمایت ها نیز صرف همان تیم خاص شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز