نایب رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز:

پویش "آماده باش"بازخورد خوبی در بین مردم داشته است/خانواده ۷۰ هزار نفری ورزش همگانی البرز پای کارآمده اند

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۱۳۸۲
پویش آماده باشبازخورد خوبی در بین مردم داشته است/خانواده ۷۰ هزار نفری ورزش همگانی البرز پای کارآمده اند
نایب رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز با بیان اینکه تمام کمیته های زیر مجموعه این هیئت ورزشی برای پویش آماده باش بسیج شده اند گفت: شاهد بازخوردهای خوبی از این پویش در بین خانواده ها هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، معصومه افشار اظهار کرد: در روزهایی که با ویروس منحوس کرونا درگیریم باید به سمت ارتقا آمادگی جسمانی عامه مردم و بالا رفتن سطح ایمنی آنها باشیم.

وی افزود: در این راستا کمیته های مختلف هیئت ورزش های همگانی البرز همسو با فدراسیون و دیگر استان ها پای کار آمده اند و در حال انتقال دانسته ها وتجربیات خود به مردم برای رونق ورزش و فعالیت بدنی در خانه ها هستند.

افشار با تاکید براینکه هیئت ورزش های همگانی البرز پرمخاطب ترین هیئت استان است و بیش از 70 هزار نفر به شکل مستقیم با آن در ارتباط هستند گفت: در عین حال با اضافه شدن اعضای خانواده این افراد شاهد یک دایره مخاطب وسیع هستیم واین ظرفیت بالا میتواند برای افزایش توان جسمی مردم در جهت مقابله با کرونا بسیار موثر باشد.

نایب رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز از اجرای 14 برنامه به شکل روزانه در پویش ملی آماده باش خبرداد و گفت: 50 کمیته زیر مجموعه هیئت استان با همراهی هیئت های شهرستانی پای کار آمده اند تا بتوانیم مردم را هر چه بیشتر با ورزش همراه کرده و ارتقا آمادگی آنها را در ایام کرونا شاهد باشیم.

وی انجام حرکات ورزشی با ساده ترین وسایل در دسترس در خانه را یکی از اهداف این طرح عنوان کردو گفت: شهروندان می توانند با وسایل موجود در منزل و به راحتی از طریق آموزش های  ارائه شده توسط کمیته های مختلف هیئت ورزش های همگانی به ورزش مشغول شوند و سطح ایمنی خود را بالا ببرند تا به حول و وقوه الهی شاهد ریشه کنی ویروس کرونا در آینده ای نزدیک باشیم.

افشار در پایان گفت: طرح از 11 مرداد ماه آغاز شده و خوشبختانه با بازخوردهای خوبی از سوی خانواده ها روبرو بوده و امید داریم تا 30 شهریورماه بتوانیم بستری مناسب برای رونق ورزش در منازل با برگزاری مسابقات آنلاین و برنامه های متنوع ایجاد کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز