در دیداربا مدیرکل محیط زیست لرستان صورت گرفت؛

قدردانی هیئت های کوهنوردی و قایقرانی لرستان از محیط بانان لرستانی

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۲:۴۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۱۴۴۰
قدردانی هیئت های کوهنوردی و قایقرانی لرستان از محیط بانان لرستانی
هیئت های کوهنوردی و قایقرانی لرستان برای تقدیر از محیط بانان مصدوم شده منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آبادبا مدیرکل محیط زیست لرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان، اعضای هیات کوهنوردی و قایقرانی شهرستان خرم آباد با حضور در اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در دیدار با  مهرداد فتحی بیرانوند مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن ابراز تاسف از مصدومیت چند تن از محیط بانان منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد در درگیری بامتخلفین زیست محیطی، از زحمات محیط بانان لرستان قدردانی کردند.

در این دیدار که در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان برگزار شد؛ ابتدا آرش قیاسیان رئیس هیات کوهنوردی لرستان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش محیط بانان در حفاظت از عرصه های طبیعی و تنوع زیستی کشور، آمادگی این هیات را جهت همکاری همه جانبه با محیط بانان استان اعلام کرد.

قیاسیان با اشاره به  تلاش محیط بانان استان در حفاظت از گونه های جانوری و گیاهی حتی به قیمت مصدومیت و نقص عضو گفت: ما قدردان زحمات محیط بانان ایثارگر هستیم و هرگونه بی حرمتی  و برخورد با این خادمین دوست دار و حافظ محیط زیست را محکوم می کنیم و از مقامات قضایی و انتظامی انتظار رسیدگی عاجل و بر خود قاطع با مسببین حادثه را داریم.

در ادامه این دیدار فتحی بیرانوند مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن قدردانی از اعلام حمایت همه اقشار جامعه بالاخص قشر ورزشکار از محیط بانان، این حمایتها را مایه دلگرمی و امیدواری بیشتر آنان در حفاظت از سرمایه های طبیعی کشور دانست.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز