استفاده از پتانسیل بخش خصوصی در مدیریت توسعه شهری

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۷:۱۲
کد خبر: ۱۰۴۱۴۶۵
استفاده از پتانسیل بخش خصوصی در مدیریت توسعه شهری
شهردار سنندج از پایان عملیات احداث پروژه مشارکتی مجتمع تجاری - خدماتی میدان مولوی خبر داد و گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت 3 هزار و 396متر مربع و مساحت عرصه 396 مترمربع در 7 طبقه احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا،  شهردار سنندج از پایان عملیات مجتمع تجاری خدماتی میدان مولوی خبرداد و گفت: استفاده از پتانسیل بخش خصوصی در راستای احداث اماکن تفریحی، خدماتی و تجاری در راستای ایجاد درآمد پایدار و توسعه فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد: در دو سال اخیر چندین مجتمع تجاری و خدماتی در سطح شهر نظیر مجتمع های خیابان داراب و بلوار کردستان تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی گفت: مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی یکی دیگر از پروژه های مشارکتی با بخش خصوصی است که به منظور ایجاد درآمد پایدار و توسعه فعالیتهای سرمایه گذاری مطابق سهم الشرکه عملیات احداث آن از سال 94 آغاز شد.

مهندس صیدی اعلام کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت بیش از 3 هزار و 396 مترمربع و مساحت عرصه 396 مترمربع در هفت طبقه احداث شده است.

وی از تکمیل مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی خبر داد و گفت: مجتمع تجاری مولوی در هفت طبقه شامل زیرزمین  در دو واحد با کاربری انبار تجاری، طبقه همکف دو واحد تجاری، یک واحد تجاری در نیم طبقه مابین طبقه همکف، طبقه اول چهار واحد تجاری،  طبقات دوم ،سوم ،چهارم و پنجم هر طبقه 8 واحد با کاربری خدماتی و طبقه ششم با کاربری کافی شاپ است.

 

شهردار سنندج ابراز امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در راستای جذب سرمایه گذار در راستای  احداث اماکن تفریحی، خدماتی و ورزشی در سطح شهر اقدام و گام مهمی در جهت درآمد پایدار برای شهرداری و اشتغال برای شهروندان گام برداریم.

 

نظر شما