نماینده ولی فقیه درلرستان :

رسانه ها و مسئولان و مدیران باید در یک چارچوب حرکت کنند / رسانه ها باید به جایگاه والای خود آگاه باشند

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۰۱:۰۲:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۱۷۲۳
رسانه ها و مسئولان و مدیران  باید در یک چارچوب حرکت کنند / رسانه ها باید به جایگاه والای خود  آگاه باشند
حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی گفت: خبرنگاران و رسانه ها جایگاه رفیع و والایی دارند ، آنها دیده بان بصیر و آگاه مردم و انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛  حجت الاسلام شاهرخی شامگاه یکشنبه  در دیدار با هیئت مدیره خانه مطبوعات، که باهمراه  مریدی مسئول بسیج رسانه لرستان، نیازی معاون فرهنگی ارشاد اسلامی، کیانوش سوری مسئول مطبوعات و خبرگزاری استان و جمعی از اصحاب رسانه که  به مناسبت روز خبرنگار  انجام گرفت با اشاره به  جایگاه رفیع و والای خبرنگاران و رسانه ها ،اظهار کرد : رسانه ها دیده بان بصیر و آگاه مردم و انقلاب اسلامی هستند و باید به جایگاه والای خود ، آگاه باشند.

او با اشاره به اینکه ثبت لحظه های ماندگار و فراموش نشدنی که در سرنوشت یک ملت تاثیرگذار است توسط رسانه ها انجام می گیرد، افزود : خبرنگاران نقش مهمی در سوق دادن افکار عمومی در جهت همراهی با آن وقایع دارند و اگر رویدادی اتفاق بیفتد که ضرر آن متوجه مردم شود ، باز هم خبرنگاران هستند که در جلوگیری از آن ضرر و زیان ، نقش بی بدیل دارند.

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد : در همین استان لرستان ، اگر به عقب برگردیم می بینیم که در یک مقاطعی ، رسانه ها باید بیدارتر عمل می کردند و مسئولان هم باید بیشتر با آنها همکاری می کردند ولی الان شاهد آن هستیم که خیلی از فرصت ها را از دست داده ایم و باید هشیارانه تر عمل می کردیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید براینکه مدیران و مسئولان هم باید در کنار رسانه ها باشند به اهداف نظام اسلامی اشاره کرد و گفت : ما ، در نظام اسلامی به دنبال تحقق فضیلتها،  پیشرفت مادی و معنوی ، ارتقای فرهنگ دینی و توسعه متوازن و همه جانبه هستیم.

اوتحقق عدالت،  عزت ملی ، سبک زندگی اسلامی و مبارزه با فساد را از دیگر اهداف نظام اسلامی عنوان کرد ویادآورشد : تحقق این اهداف ، بدون حضور خبرنگاران و رسانه ها میسر نمی شود.

امام جمعه خرم آباد به ویژگی های رسانه ها اشاره کرد و گفت:  شناسایی و شناساندن اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی ، نیازسنجی و ارائه راه حل برای رفع نیازها ، آگاهی بخشی و پایبندی به منافع و وحدت ملی از جمله ویژگی های خبرنگاران است‌.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه  رسانه ها باید یک صدا باشند ، اتحاد داشته باشند و با پیروی از رهنمون های مقام معظم رهبری برای توسعه متوازن،  تلاش کنند ، خاطر نشان کرد : رسانه ها و مسئولان و مدیران ، باید در یک چارچوب حرکت کنند ، چرا که در قبال مردم و شهدا ، مسئول هستیم و باید با شناسایی ظرفیت ها ، آینده ای روشن برای استان رقم بزنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز