مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان :

خانه مطبوعات لرستان نسبت به سال های قبل رویکرد متفاوتی دارد

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۰۱:۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۱۷۲۶
خانه مطبوعات لرستان نسبت به سال های قبل رویکرد متفاوتی دارد
سید احمد موسوی گفت: طبق تصمیم هیئت مدیره خانه مطبوعات برای اولین بار ایجاد بانک اطلاعاتی خبرنگاران استان را فراهم کردیم.

به  گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ موسوی در  مراسم اهدای نمادین کارت خبرنگاری شهید علیرضا حیدریان و رونمایی از کارت های عضویت خانه مطبوعات لرستان که  با حضور خانواده شهید حیدریان ، فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ودیگر  اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات لرستان برگزار شده بود ،اظهار کرد:  رویکرد خانه مطبوعات لرستان نسبت به سال های قبل رویکرد متفاوتی دارد که ما در ابتدای تشکیل خانه مطبوعات تلاش  همه همکاران این بود که با کارهای ماندگار خدمات ارزنده ای به اهالی رسانه ارائه دهند.

اوافزود : دغدغه ما این بود که برای دو شهید خبرنگار استان شهید صارمی و شهید علیرضا حیدریان کارهای ماندگاری به جا گذاشته شود که توانستیم در این راستا سردیس شهید صارمی ساخته شود و در آینده نزدیک هم سردیس شهید علیرضا حیدریان ساخته می‌شود.

موسوی تصریح کرد: طبق تصمیم هیئت مدیره خانه مطبوعات برای اولین بار ایجاد بانک اطلاعاتی خبرنگاران استان را فراهم کردیم که با طراحی و برنامه ریزی های صورت گرفته کارت های عضویت متحد شکل طراحی شده که اولین شماره کارت خبرنگاری به صورت افتخاری به نام شهید علیرضا حیدریان طراحی شده که به عنوان هدیه به خانواده ایشان اهدا خواهیم کرد.

او گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و مبارزه با ویروس کرونا تمامی رویکردها به سمت دیجیتالی رفته که امیدواریم بتوانیم برای ارائه خدمات به صورت اینترنتی و دیجیتالی جهت اطلاع افکار عمومی انتشار دهیم.

 

نظر شما