توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان تایبادی

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۱:۵۷:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۱۹۱۴
توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم  میان نیازمندان تایبادی
6 هزار پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی میان نیازمندان تایبادی توسط خیران تایبادی توزیع شد

به گزارش خبرنگار برنا از تایباد، همزمان با عید غدیر خم ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر برپا شد که خیران نیکوکار تایبادی مانند همیشه خیرات و نذورات خود را میان نیازمندان توزیع کردند تا سنت حسنه «کمک مؤمنانه» را که به فرمان مقام معظم رهبری صادر شده به بهترین شکل اجرا کنند.

 برای تهیه و توزیع این مقدار غذای گرم ۴۰۰ میلیون ریال توسط خیران نیکوکار هزینه شده است. همچنین در چنین عید بزرگی که نشان از اتحاد و همدلی است، کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان تایباد در اقدامی خداپسندانه توسط یک خیر نیکوکار مقداری گوشت نذری بین ۲۰۰ خانوار نیازمند توزیع کرد و ۷۵۰ ظرف شله‌زرد یکبار مصرف و کاملاً بهداشتی توسط خادمیاران رضوی در ایستگاه‌های صلواتی و محله‌های محروم شهر و روستاها توزیع شد.

همچنین مسابقات فرهنگی بسیاری توسط مرکز رسیدگی به امور مساجد وابسته به نهاد نمازجمعه شهرستان، مؤسسه خیریه امام هادی(ع)، کانون خادمیاران رضوی، ناحیه مقاومت بسیج، نشریه باران مهر در فضای مجازی برگزار شد، مسابقه آنلاین برگرفته از کتاب «جاذبه و دافعه امام علی(ع)» اثر شهید مطهری که مورد استقبال بی‌نظیری قرار گرفت و تاکنون بیش از ۲ هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند. تعدادی بسته فرهنگی نیز توسط خیران تهیه و از طریق مؤسسه خیریه امام هادی(ع) توزیع شد.

 

نظر شما