نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان:

افتتاح خوابگاه اختصاصی کمانداران در هفته دولت / ۱۵ استان دارای زمین اختصاصی تیر و کمان هستند

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۱۹۵۴
افتتاح خوابگاه اختصاصی  کمانداران در هفته  دولت  /  ۱۵ استان دارای زمین اختصاصی تیر و کمان هستند
غلامرضا پارسا گفت: خوابگاه اختصاصی سایت تیروکمان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ پارسا پیش از ظهر روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت تیروکمان  لرستان با بیان اینکه  فدراسیون تیر وکمان  پس از کش وقوس های  فراوان با انتخاب دکتر شعبانی بهار در سال 97 مجددا ثباتی پیدا کرده وشاهد اتفاقاتی خوبی بود، ،اظهار کرد: در این مدت  علی رغم بدهی ها وتوقیف اموال فدراسیون  با تلاش مجموعه فدراسیون بالغ بر70 درصد بدهی ها پرداخت شده است.

 او افزود: در دوران کرونا نیز با اینکه  مسابقات  تیر وکمان تعطیل بودولی در فدراسیون بیکار ننشستیم واتفاقات خوبی درسایت  تیروکمان افتادبه طوریکه این  اتفاقات  نادر در کمتر فدراسیونی رخ می دهد و فدراسیون تیروکمان  توانسته است در ایام  تعطیلی کرونا باتزریق منابع مناسب این اتفاقات را رقم بزند.

 نایب رییس فدراسیون تیروکمان در ادامه از به بهره برداری رسیدن  خوابگاه اختصاصی  تیروکمان در هفته  دولت خبردادو گفت: ساختمان اداری فدراسیون  در محل سایت تیروکمان نیز  در حال تکمیل شدن است .

پارسا با اشاره به وضعیت قهرمانی در تیروکمان کشور،یادآورشد: یکی از ورزشکاران مرد ما به نام میلاد وزیری  سهمیه المپیک را کسب کرده است ودر حال حاضر  یک سهمیه برای المپیک داریم ؛همچنین امیدواریم  در مسابقاتی که خردادماه  سال آینده  قبل از المپیک برگزار خواهدشد تیمی خانم ها نیز بتوانند  سهمیه  المپیک را کسب کنند.

 او اضافه کرد:  هم اکنون  اردوی مسابقات جمعی برای بانوان به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی شود و بانوان تیروکمان به خاطر وضعیت قرمز تهران وعدم اجازه ستاد کرونا  به شکل انفرادی تمرین می کنند .

پارسا با اشاره به مجمع انتخاباتی هیئت تیروکمان لرستان ،بیان کرد: در ذات ورزش حاشیه وجود دارد وآقای رستمیان رییس هیئت تیروکمان لرستان باید با آرامش و ضمن استفاده از نظرات همه اعضای مجمع به گونه ایی مدیریت  کند تا حاشیه ای مضاعف به هیئت وارد نشودوشاهد شکوفایی  تیروکمان  در استان لرستان شویم .

او بااشاره به ظرفیت ورزش بانوان در رشته تیروکمان ، گفت:  باتوجه به اینکه در رشته تیر وکمان مانند سایررشته ها محدودیت های آنچنانی  وجود ندارد وفضا برای فعالیت خانمها فراهم است وخود فدراسیون هم نظر ویژه ای برروی بانوان دارد وغالب مخاطبین ورزش تیروکمان نیز  بانوان هستند انتظار داریم رییس هیئت لرستان سروسامانی به ورزش تیر وکمان بانوان دراین  استان بدهد .

 نایب رییس فدراسیون تیروکمان با بیان اینکه باید ورزش  تیروکمان در تمام استان توسعه داده شود، یادآورشد: ورزش تیر وکمان در سطوح حرفه ایی ورزش گرانقیمتی بوده  و اگرچه "ست"  کمان حرفه ایی بسیار گران است ولی با "ست " های ارزان قیمت وتولید داخلی هم می توان شروع کرد و در کنار آن از همه ظرفیت ها برای توسعه این ورزش در سطح تمام استان استفاده کرد.

 پارسا با بیان اینکه در دوسال مدیریت آقای  شعبانی بهار حدود15 استان دارای زمین اختصاصی تیر وکمان هستند ، افزود: زمین اختصاصی برای لرستان  در نظر گرفته شده است ولی  چون با هیئت فوتبال مشکل وجوددارد هیئت تیروکمان استان به گونه ایی  این موضوع را مدیریت کند تا این زمین در اختیار هیئت  قرار بگیرد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز