به همت معاونت اجتماعی پلیس البرز رقم خورد؛

دریافت خدمات مشاوره‌ ای در خانه +پل های ارتباطی

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۴۲۳۰۷
دریافت خدمات مشاوره‌ ای در خانه +پل های ارتباطی
درراستای ارائه خدمات مشاوره ای به شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، زیرساخت ارائه مشاوره روان‌شناختی در زمینه‌های خانوادگی، پیش از ازدواج، فردی، تحصیلی، کودک و نوجوان و مقابله با استرس کرونا از طریق معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز و سامانه تلفنی 096580 فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، با توجه به شرایط حساس کنونی و لزوم پیشگیری از ابتلا به شیوع بیماری کرونا، خدمات مشاوره ای به صورت تلفنی در مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی استان البرز انجام می شود.

بنابر این گزارش، برای توسعه خدمات مشاوره و افزایش خدمات رسانی به شهروندان البرزی در حوزه مشاوره و مدد کاری، مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی پلیس البرز، نسبت به راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو برای رفع نیاز های مشاوره ای شهروندان در زمینه های خانواده و روانشناختی اقدام کرده است و شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن های 096580 و 02621826526 از خدمات مشاوره بهره مند شوند.

مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس البرز به منظور ارائه خدمات مشاوره به شهروندان البرزی این امکان را فراهم کرده که خانواده ها در سراسر استان البرز از طریق تماس تلفنی خدمات مشاوره و روانشناسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز