آغاز به کار تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کوثر/ نمایشگاه "ساخت داخل" در اشتهارد افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۴:۲۱
کد خبر: ۱۰۴۲۳۵۰
آغاز به کار تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کوثر/ نمایشگاه ساخت داخل در اشتهارد افتتاح شد
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان البرز از افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کوثر و آغاز به کار نمایشگاه تولید نهضت داخل در شهرک صنعتی اشتهارد در آستانه روز حمایت از صنایع کوچک به صورت ویدیو کنفرانس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی مهدی پوردر این ارتباط اظهار کرد: تصفیه خانه صنعتی در شهرک صنعتی کوثر بالغ بر۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز، فاضلاب را تصفیه میکند.

این مسئول بیـان کرد: شرکت شهرکهـای صنعتی در راستای حفظ محیط زیست، مکان یابی و ایجاد شهرکهای صنعتی و ارزیابی زیست محیطی شهرکهای صنعتی تعامل بسیار خوبی با اداره کل حفاظت محیط زیست استان دارند.

وی خاطرنشان کرد:  تصفیه خانه شهرک صنعتی کوثر همراه با شبکه جمع آوری فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۶۴میلیارد ریال و ظرفیت تصفیه ۲۰۰متر مکعبی در شبانه روز بوده و آماده پذیرش فاضلاب واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در ادامه گفت: همچنین در این روز نمایشگاه ساخت داخل برای اولین بار و به مناسبت ۲۱ مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک و به منظور معرفی محصولات و دستاوردها و توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد برگزار شد.

علی مهدی پور تصریح کرد: نمایشگاه ساخت داخل با هدف توسعه بازار واحدهای صنعتی، آشنایی صنایع کوچک با یکدیگر، معرفی محصولات و برندهای صنایع کوچک و حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی می‌باشد.

مهدی پور از حضور بیش از ۵۰ واحد تولیدی  در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در نمایشگاه ساخت داخل واحدهای مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد محصولاتی از قبیل ساختمانی، شیمیایی، بهداشتی، مواد غذایی و ...در معرض دید قرار گرفت  که این نمایشگاه از تاریخ  ۲۱ مرداد به صورت دائم در محل سالن نمایشگاهی ساختمان فن آوری شهرک برقرار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز