اعلام دستورالعمل اتحادیه جهانی برای برگزاری مسابقات کشتی بزرگسالان تا یک ماه آینده

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۶:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۲۳۶۵
اعلام دستورالعمل اتحادیه جهانی برای برگزاری مسابقات کشتی بزرگسالان تا یک ماه آینده
دبیر فدراسیون کشتی گفت: دستورالعمل اتحادیه جهانی کشتی برای برگزاری مسابقات کشتی بزرگسالان تا یک ماه آینده اعلام خواهدشد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به لغو مسابقات کشتی در ایام کرونا گفت: در این مدت فدراسیون تلاش خود را برای توسعه و بهسازی زیرساخت‌ها قرار داده و چندین سالن تخصصی کشتی در حال بازسازی و بهسازی هستند.

وی در مورد برگزاری مسابقات کشتی نیز گفت: برای برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی و جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان به میزبانی ارومیه، تابع تصمیمات اتحادیه جهانی کشتی و ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا هستیم و در این خصوص اتحادیه جهانی کشتی مسابقات رده های سنی مختلف را تا آبان ماه لغو و برگزاری سایر مسابقات را تا یک ماه آینده اعلام خواهدکرد.

وی ادامه داد:  هفته گذشته کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی با ارسال ای‌میلی اکثر مسابقات رده‌های سنی مختلف تا آبان‌ماه لغو و نحوه برگزاری مسابقات جوانان و بزرگسالان طی یک ماه آینده بعد از بررسی اعلام خواهدشد و فدراسیون کشتی نیز تابع تصمیمات اتحادیه جهانی و ستاد ملی مبارزه با بیماری کروناست.

دبیر فدراسیون کشتی گفت: کشتی آذربایجان‌غربی در چند سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و امیدواریم با توجه به حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و انتخاب رییس هیات، این استان بیش از گذشته در رشته کشتی رشد کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز