رییس هیئت ورزش کارگران استان البرز:

آغاز پویش" دوشنبه های ورزش وکار" در البرز از هفته آینده

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۴۲۴۱۸
آغاز پویش دوشنبه های ورزش وکار در البرز از هفته آینده
رییس هیئت ورزش کارگران استان البرز با اشاره به آغاز پویش دوشنبه های ورزش وکار در سراسر کشور گفت: استان صنعتی البرز مشارکتی پررنگ و اثرگذار در این طرح خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، خلیل عبداللهی اظهار کرد:با هدف ایجاد نشاط وشادابی در میان قشر کارگر و فعالان عرصه تولید و صنعت طرح دوشنبه های ورزش وکار شکل گرفته است.

وی افزود: در استان البرز وبا برنامه ریزی هایی که صورت گرفته قرار است این پویش به شکلی وسیع به اجرا در آید و در این راستا همراهی و مشارکت واحدهای تولیدی وصنعتی را در کنارخود داریم.

عبداللهی با تاکید براینکه در قالب این پویش دقایقی در ساعات صبح کارگران مشغول به ورزش می شوند گفت: خروجی این پویش توجه فعالان عرصه تولید به اهمیت ورزش خواهد بود ودر ادامه آنها را ترغیب به داشتن فعالیت روزانه بدنی و ورزش منظم می کند.

این مسئول ورزشی با اشاره به اینکه این طرح از هفته آتی در البرز کلید می خورد گفت: البرز استانی صنعتی است و با توجه به علاقمندی مدیران وصاحبان صنایع به مقوله ورزش قطعا شاهد خروجی مناسبی از این طرح خواهیم بود.

رییس هیئت ورزش کارگران استان البرزبه اثرگذاری ورزش بر ابعاد مختلف زندگی یک کارگر پرداخت و گفت: افزایش راندمان کاری،ارتقا سطح سلامت و ایجاد نشاط از خروجی های پرداختن به ورزش است و از تمامی کارگران شریف البرزی دعوت می کنیم تا در این پویش مشارکت کنند.

وی از حضور مربیان ورزش همگانی در واحدهای تولیدی برای اجرای این پویش خبرداد وگفت: انجام اصولی ورزش موضوع مهمی است که ما به آن تاکید داریم و در این راستا از ظرفیت سایرهیئت های ورزشی وانجمن های زیر مجموعه خود بهره خواهیم گرفت.

عبداللهی در پایان اشاره ای هم به تحولات سخت افزاری ورزش کارگری البرز کرد و گفت: احداث خوابگاه ورزشکاران در مجموعه امام خمینی کرج به پایان رسیده و در حال تجهیز است و مجموعه ورزشی اشتهارد نیز با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در حال اجرا است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز