رییس ورزش وجوانان ازنا در گفت وگو با برنا :

۲ پروژه عمرانی –ورزشی روستایی در ازنا در روند تکمیل است / در ازنا هیچگونه زمین چمن مصنوعی فوتبال وجود ندارد / سرانه ورزشی ازنا به روز رسانی می شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۳۶:۵۳
کد خبر: ۱۰۴۲۵۲۹
۲ پروژه عمرانی –ورزشی  روستایی در ازنا در روند تکمیل است /  در ازنا هیچگونه  زمین چمن مصنوعی فوتبال وجود ندارد  / سرانه ورزشی ازنا به روز رسانی می شود
مجتبی نوری به خبرگزاری برنا گفت: احداث وراه اندازی زمین چمن مصنوعی فوتبال از مطالبات جوانان ازنایی است .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ نوری روز سه شنبه  در این گفت وگو با اشاره به پروژه های عمرانی –ورزشی در شهرستان  ازنا ، اظهار کرد: دو پروژه عمرانی ورزشی روستایی در ازنا در روند تکمیل قرار دارد.

او با بیان ایکه پروژه سالن ورزشی روستای گیلگرد در بخش مرکزی چاپلق با 80 درصد پیشرفت فیزیکی ازجمله پروژه ایی است که  درروند تکمیل است ،افزود: همچنین فونداسیون  سالن ورزشی روستای مد آباد انجام گرفته و اسکلت آن پای کار است .

 نوری  با اشاره به سرانه ورزشی در ازنا ، تصریح کرد:متاسفانه  سرانه ورزشی ازنا را با سرانه مستهلک  در گذشته اعلام کرده وبا میزان زیاد نشان داده اند درحالیکه واقعیت نشان می دهد  در بحث توازن سرانه ورزشی ازنا مظلوم واقع  شده است .

او اضافه کرد: سرانه ورزشی در ازنا زیر 30 سانتیمترو چیزی حدود 29 سانتیمتر است  ولی  متاسفانه در زمان مدیریت های قبلی اداره کل ورزش وجوانان استان سرانه ورزشی ازنا به دلیل اضافه کردن فضاهای ورزشی روباز روستاها به سرانه ورزشی شهری ،حدود 95 سانتیمتر گزارش شده بود که  باپیگیری های  مدیریت جدید اداره کل ورزش وجوانان استان درحال به روز رسانی وثبت سرانه واقعی  هستیم .

رییس ورزش وجوانان ازنابا بیان اینکه این شهرستان  بیشترین ورزشکاران سازمان یافته  را طی دو سه سال اخیر نسبت به جمعیت خودداشته است ،یادآورشد:   33 هیئت ورزشی در ازنا فعال هستند ولی ورزش این شهرستان  با این همه پتانسیل از نبود امکانات  رنج می برد.

نوری  گفت: با توجه به  پیشینه  واستقبال زیاد از ورزش فوتبال در  ازنا این شهرستان  فاقد زمین چمن طبیعی فوتبال استاندارد است و   چمن  فوتبال فعلی  در سال 77 کشت شده و غیر استاندارد است .

اوبا بیان اینکه در ازنا هیچگونه زمین چمن مصنوعی فوتبال وجودندارد ،  تاکید کرد: ورزش ازنا از نبود زمین چمن مصنوعی فوتبال رنج می برد و راه اندازی زمین چمن مصنوعی از مطالبات جوانان ازنایی چه در سطح شهر و چه در سطح روستاها  است .

 نوری ضمن  اشاره  به جایگاه وعلاقه ورزش باستانی نزد مردم ازنا با بیان اینکه هیچگونه سالن باستانی در این شهر وجودندارد ، خاطر نشان کرد: احداث  سالن مسابقاتی 2500 نفری در ازنا یکی از مطالبات  مردم است که چند بار پیگیری شده ولی هنوز  انجام نگرفته است .

رییس ورزش وجوانان ازنا همچنین بحث تعمیرات وتجهیزات ،راه اندازی سیستم گرمایشی وسرمایشی ،نصب کف پوش ...سالن ها واماکن ورزشی  را از مشکلات دیگر ورزش ازنا عنوان کرد و خواستارتخصیص اعتبارات لازم برای  حل این مشکلات  باتوجه به مستهلک بودن سالن ها واماکن ورزشی این شهرستان  شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز