آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران طی ۱ تا ۲ هفته دیگر!

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۴۲۵۵۹
آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران طی ۱ تا ۲ هفته دیگر!
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از ارسال ۵ هزار سری جهیزیه برای زوج‌های جوان مناطق محروم خبر داد و گفت: تست انسانی واکسن کرونا تا ۲ هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد مخبر در مراسم ارسال ۵۰۰۰ جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم، اظهار کرد: سیاسیت اصلی ستاد اجرایی، توانمندسازی و اشتغالزایی است و هم اکنون روزانه ۳۰۰ طرح خرد و خانگی با ۱۰۰۰ شغل جدید در کشور ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به فرمان رهبر انقلاب درخصوص حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا افزود: از ابتدای شیوع کرونا در کشور ماهانه ۳۰۰ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی، بلاعوض و بهداشتی در سراسر کشور توزیع کردیم و تقریبا هر ۴۵ روز یکبار توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اهدای ۵ هزار جهیزیه به زوج‌های جوان افزود:با احتساب این جهیزیه‌ها، ظرف دو سال ۱۷ هزار جهیزیه در مناطق کم‌برخوردار کشور توزیع کرده‌ایم که ارزش هر جهیزیه ۱۴ میلیون تومان و شامل ۱۰ قلم جنس ایرانی میباشد.

مخبر در پاسخ به سئوالی درخصوص مراحل ساخت "واکسن کرونا" توسط محققان دارویی ستاد اجرایی فرمان امام نیز گفت:از سه مسیر تست حیوانی واکسن کرونا انجام شده است و با در نظر گرفتن پروتکل‌ها و اخذ مجوز‌های وزارت بهداشت طی یک الی دو هفته آینده تست انسانی آن شروع خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز