رئیس شورای اسلامی شهر فردیس:

تکلیف شهردار در ۱۰ روز آینده مشخص می شود/ همچنان از سعیدی سیرایی حمایت می کنیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۴:۴۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۴۳۰۹۱
تکلیف شهردار در ۱۰ روز آینده مشخص می شود/ همچنان از سعیدی سیرایی حمایت می کنیم
رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه در 10 روز آینده تکلیف شهردار مشخص خواهد شد گفت: نامه ای ازهیئت حل اختلاف به شورای اسلامی واصل شده که طی آن اعضای شورا ظرف مدت 10 روز برابر ماده 80 قانون تشکیلات وظایف انتخابات شوراهای اسلامی کشور باید نسبت به تعیین تکلیف شهردار اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سید حسن افتخاریان اظهار کرد: نامه واصله از حل اختلاف بزودی در جلسه هیئت رئیسه مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه یکشنبه هفته آینده می تواند روز سرنوشت ساز برای شهردار فردیس باشد عنوان کرد: چنانچه تصمیم هیئت رئیسه شورای اسلامی به برگزاری مجدد انتخاب شهردار باشد یکشنبه این امر تحقق پیدا می کند و این موضوع در دستور جلسه 294 قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس ضمن اشاره به حمایت 5 عضو شورا از مصطفی سعیدی سیرایی تأکید کرد: ما بر انتخاب خود مصمم هستیم و از سعیدی سیرایی حمایت خواهیم کرد.

افتخاریان با اشاره به گمانه زنی ها در خصوص مدت زمان شهردار بودن سعیدی سیرایی در فردیس باتوجه به احتمال کاندید شدن وی در انتخابات شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: ایشان در صورت نشستن بر کرسی شهرداری فردیس تا شهریور سال آینده و پایان دوره شورای نخست شهردار این شهر خواهد بود ونیازی به استعفا ندارد.

گفتنی است شایعات مطرح شده پیرامون تذکر به شورای اسلامی شهر فردیس مربوط به عملکرد این مجموعه در سال 96 و 97 بوده و ارتباطی با بحث انتخاب شهردار ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز